Er det action i kampen då, i det minste?![]()
Jeg vet ikke, jeg ser jo ikke på. Det bare står på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det action i kampen då, i det minste?![]()
Jeg er alltid ferdig tidlig, det er sånn jeg vil ha det. Utrolig deilig å være ferdig når alle andre skal starte handlingenSå deilig! Husker i fjor var jeg ferdig med alt i midten av november og det var såå deilig
Så deilig! Husker i fjor var jeg ferdig med alt i midten av november og det var såå deilig
Begynner i Thailand, da blir det Disney sett til tantebarnene. Også har vi skole og Bhg bilder til de voksne i familienJaja, nok om genereltJeg tror nok jeg begynner med julegaver veldig snart jeg altså. Noen her som har begynt? Skal jo besøke Liisjja snart så kanskje jeg finner noe fint til nieser og nevøer der!
Hvordan da mener du?for meg handler det mye om.... vel, ja, det er upersonlilg, det er kanskje derfor folk tørr komme med sånne ting? Det er noe med holdninger, noe med dumskap, noe med en del meninger som deles på en så dum/utrivelig/stygg/naiv/fordummende måte, at det virkelig ikke gir meg noe
Kjente jeg ble litt stresset bare av og tenke på detI fjor handlet jeg kalenergaver 29.11
Jeg er alltid ferdig tidlig, det er sånn jeg vil ha det. Utrolig deilig å være ferdig når alle andre skal starte handlingen
Helt enigJeg er alltid ferdig tidlig, det er sånn jeg vil ha det. Utrolig deilig å være ferdig når alle andre skal starte handlingen
Jepp, du får sagt detfor meg handler det mye om.... vel, ja, det er upersonlilg, det er kanskje derfor folk tørr komme med sånne ting? Det er noe med holdninger, noe med dumskap, noe med en del meninger som deles på en så dum/utrivelig/stygg/naiv/fordummende måte, at det virkelig ikke gir meg noe
Handler det sent jeg og. Men for oss gjør det ikke noe om ikke alle er handlet inn til 1/12, vi tar det når vi finner noe og fyller påI fjor handlet jeg kalenergaver 29.11
Du er jo godt i gang ogsåJeg prøver på noe nytt i år, jeg. Altså å handle julegaver før desember....
Litt misunnelig. Slik jeg ønsker og, men aldri slik det blir..Jeg er alltid ferdig tidlig, det er sånn jeg vil ha det. Utrolig deilig å være ferdig når alle andre skal starte handlingen
Hvordan ligger du ann?Jeg prøver på noe nytt i år, jeg. Altså å handle julegaver før desember....
Hvordan da mener du?
Tok noen år før det ble sånn her også altså, men nå har det vært sånn siste 4 åreneLitt misunnelig. Slik jeg ønsker og, men aldri slik det blir..
Kjente jeg ble litt stresset bare av og tenke på det![]()
Hvordan ligger du ann?
Enig i det øverste altså, jeg har tenkt det samme innimellom.Jeg er også selektiv på det jeg leser der ute , så noe av det unngår jeg nok å se noe om.Har ikke vært der på noen dager, og har ikke en spesiell tråd i tankene nå, det er bare det at det litt for ofte blir sånn "oi, ikke skarpeste kvinen i skuffen det der"-tanker når jeg leser. Og da blir det ikke kjekt, for det kan jeg jo ikke skrive.
Det er mange grunner til at jeg reagerer, enten fordi det som sies vitner om... manglende forståelse for tema, det er veldig vanlig, men også manglende forståelse for hvordan man fremstår og hvordan en tolkes, og dertil reaksjonsmønster.
Det er bare en form for "underholdning" som ikke er så gøy etter min mening, så jeg er der altså bare unntaksvis og da med selektivt utvalg av tråder
Å d hadde jeg sikkert endt opp med en dobbel så dyr kalender ..I fjor handlet jeg kalenergaver 29.11
Det er godt man husker så man kan lære til neste årER en grunn til at jeg har begynt allerede, ja