Absolutt og godt er detLivet går i faser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt og godt er detLivet går i faser
Mener de har den på Rema også
Ikke sant! Stappmett etter middag her, men nå går jeg snart å tar litt tilDet gir seg fort nok![]()
Mulig jeg husker feil altså..Kan hende de har den i noen, men ikke i den jeg pleier å handle i
Ikke sant! Stappmett etter middag her, men nå går jeg snart å tar litt til![]()
Vi må ut av rommet ellers vil hun hvertfall ikke roe seg ned, men det betyr ikke at hun ikke står opp igjen
Absolutt og godt er det![]()
Jeg har ikke spist middag enda jeg, men ikke lenge igjen nå![]()
Ikke sant! Stappmett etter middag her, men nå går jeg snart å tar litt til![]()
Her var eldste ram på å gå ut av senga og sette seg i trappa....når hu bikket 3år gikk det bedre. Yngste har alltid ligget i senga si, vi byttet ikke til vanlig seng før hu var nesten 3Yngste ligger ikke i senga om vi ikke er der.
Eldste sovner enten på et blunk, eller så sovner han ikke før jeg går. Men han ligger i 99% av tilfellene i senga si hele veien da.
Oooo, bonuspoengMannen kom med snop...
Hoho, da forstår jeg![]()
Mannen kom med snop...
Jeg har ca 440 innlegg denne mnd, orker ikke stresse slik som mange andre gjør. Å holde meg på topp 30 klarer jeg nok, setter heller inn ett ekstra gir om jeg må det mot sluttenJeg ligger jo tross allt på 32 plass
slikt er ikke vanlig
Ja, skummelt når noen mister øyner og beinPizza og film til middag
Og jada, om dere lurer, toy story er KJEMPESKUMMEL og mor får tp livredde unger på fanget....
Vi spiser tidlig pga ungene, og da blir jeg alltid sulten på noe når kvelden kommer...Jeg har ikke spist middag enda jeg, men ikke lenge igjen nå![]()
Her var eldste ram på å gå ut av senga og sette seg i trappa....når hu bikket 3år gikk det bedre. Yngste har alltid ligget i senga si, vi byttet ikke til vanlig seng før hu var nesten 3hu gikk aldri ut av sprinkelsengen
![]()
Oooo, bonuspoeng![]()
Jeg har ca 440 innlegg denne mnd, orker ikke stresse slik som mange andre gjør. Å holde meg på topp 30 klarer jeg nok, setter heller inn ett ekstra gir om jeg må det mot sluttenom man havner på 25 eller 1 plass spiller jo ingen rolle, like stor kjangs for å vinne
![]()