Felles skravle 2015

Yngste ligger ikke i senga om vi ikke er der.

Eldste sovner enten på et blunk, eller så sovner han ikke før jeg går. Men han ligger i 99% av tilfellene i senga si hele veien da.
Her var eldste ram på å gå ut av senga og sette seg i trappa....når hu bikket 3år gikk det bedre. Yngste har alltid ligget i senga si, vi byttet ikke til vanlig seng før hu var nesten 3;) hu gikk aldri ut av sprinkelsengen ;)

Jeg ligger jo tross allt på 32 plass

slikt er ikke vanlig
Jeg har ca 440 innlegg denne mnd, orker ikke stresse slik som mange andre gjør. Å holde meg på topp 30 klarer jeg nok, setter heller inn ett ekstra gir om jeg må det mot slutten :) om man havner på 25 eller 1 plass spiller jo ingen rolle, like stor kjangs for å vinne:)

Her var eldste ram på å gå ut av senga og sette seg i trappa....når hu bikket 3år gikk det bedre. Yngste har alltid ligget i senga si, vi byttet ikke til vanlig seng før hu var nesten 3;) hu gikk aldri ut av sprinkelsengen ;)

Våre har vel i praksis aldri hatt sprinkelseng da.

Eldste hadde, sto på vårt rom, han hylte av skrekk da vi nærmet oss den til vi tok av ene veggen (det er sånn fra ikea som kan gjøres om ved å ta av en vegg)

Vi samsov i praksis med ham til han var 2,5, to uker før han ble storebror.

Da fikk han eget rom, og sov fint i senga si. Da hadde vi en periode hvor JEG satt i trappa (og strikka på et babyteppe, til kusina antar jeg) rett utenfor døra hans, og sendte ham tilbake... Jeg satt til jeg hadde fått strikket to pinner (sånn der mor aase-teppe, så det var en del masker det) uten at han kom ut, da regne jeg med at han sov.

Og vi fikk lillesøster, og samsov med henne i et par år, eller halvannet, så fikk han ny seng, og hun overtok hans, altså uten mer enn tre høye vegger.

Og knøttet, om vi får et, skal også sove i vår seng så lenge jeg ammer i alle fall, tenker jeg.
Og de to vi har skal få hvert sitt rom så snart vi klarer det, spent på hvordan den leggingen blir.

Jeg har ca 440 innlegg denne mnd, orker ikke stresse slik som mange andre gjør. Å holde meg på topp 30 klarer jeg nok, setter heller inn ett ekstra gir om jeg må det mot slutten :) om man havner på 25 eller 1 plass spiller jo ingen rolle, like stor kjangs for å vinne:)

Det er ca dobbelt så mange som meg det...

Takk for alle tips med mat i stad :D Det endte rett og slett opp med og kjøpe kebab siden vi ikke ble enige :p Har dere en fin kveld? :)

Back
Topp