Skravletråd :)

No e eg på appen. Skal bevege meg over på ebay igjen kl 21 :p då då e da pc :D men blir sikkert appen på bv og mac'en på ebay :D må jo henge med :p hihi. Du da? :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Her er det alltid appen:D blitt så vant til den, at det går så tregt og bare rot på pc:p

Omg :eek: enkelte leger er ikke riktig klok! Men går det an å slette/endre i journalen ?

Det børr ho bare klare! Ellers kan ho få sykemeldingen tilbake. Bf blei jo meldt til barnevernet her tidligere og eg fekk driten med å rydde opp etter han. Så dette der skal ikkje eg ha på meg. :(

Rømme er æsj :p

Hm, ananas har jeg vel ikke tenkt på. Det må jeg prøve :)
Eg syns også rømme er æsj... men dei fleste andre eg kjenner brukar det, så tenkte kanskje du hadde gløymt det ;)
ananas syns eg er eit must!! :D

Ok. Vi handler alltid på kiwi. Skjelden vi er på rema. Synes ikke grønnsakene er like fine der.
Jeg har begynt å handle mer på Kiwi jeg også:) Bleier handler vi på rema da.

Det børr ho bare klare! Ellers kan ho få sykemeldingen tilbake. Bf blei jo meldt til barnevernet her tidligere og eg fekk driten med å rydde opp etter han. Så dette der skal ikkje eg ha på meg. :(

:eek: nei det skjønner jeg . Helt utrolig at hun bare kan skrive og styre på sånn!! Ja hun bør bare få fjernet det .

Det spørs, går litt tregt i dg også. Selv du har jo rast forbi meg
Har jeg rast forbi deg? :eek:
Jeg trodde du hadde rast forbi meg jeg.

Back
Topp