ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Da har jeg kommet igjennom det dere har skravlet om når jeg har sett på film og vært ute med hunden 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det alltid appenNo e eg på appen. Skal bevege meg over på ebay igjen kl 21då då e da pc
men blir sikkert appen på bv og mac'en på ebay
må jo henge med
hihi. Du da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det hørtes kult ut![]()
Etter leggetid da skjønner jegDen ble oppdatert ca kl 8vet ille når neste er
Omgenkelte leger er ikke riktig klok! Men går det an å slette/endre i journalen ?
Ananas?Eller rømme? Tomat?
Eggetid? Den kan tolkes på mange måterGjør nok ikke jeg heller, men satser på jeg rekker 16 innlegg før eggetidDa er jeg på 1000.
Det har du jo i løpet av minutterGjør nok ikke jeg heller, men satser på jeg rekker 16 innlegg før eggetidDa er jeg på 1000.
Her er det alltid appenblitt så vant til den, at det går så tregt og bare rot på pc
![]()
Eg syns også rømme er æsj... men dei fleste andre eg kjenner brukar det, så tenkte kanskje du hadde gløymt detRømme er æsj
Hm, ananas har jeg vel ikke tenkt på. Det må jeg prøve![]()
Hahhaa eggetid faktisk.Eggetid? Den kan tolkes på mange måter![]()
Glemte rømme![]()
Jeg har begynt å handle mer på Kiwi jeg ogsåOk. Vi handler alltid på kiwi. Skjelden vi er på rema. Synes ikke grønnsakene er like fine der.
Det spørs, går litt tregt i dg også. Selv du har jo rast forbi megDet har du jo i løpet av minutter![]()
Velkommen tilbakeDa har jeg kommet igjennom det dere har skravlet om når jeg har sett på film og vært ute med hunden![]()
Det børr ho bare klare! Ellers kan ho få sykemeldingen tilbake. Bf blei jo meldt til barnevernet her tidligere og eg fekk driten med å rydde opp etter han. Så dette der skal ikkje eg ha på meg.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Har jeg rast forbi deg?Det spørs, går litt tregt i dg også. Selv du har jo rast forbi meg
Da har jeg kommet igjennom det dere har skravlet om når jeg har sett på film og vært ute med hunden![]()
HeheHahhaa eggetid faktisk.