Innen sommeren 2016Når flytter hun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innen sommeren 2016Når flytter hun?
Er jo snart for vår delÅja... synes du sa snart ; p koselige kort med koselige ord? Skilt? Bordpynt?
Ja, det er detAlltids noe å se på vel?hihi
Leter etter kalender/kalendergaver å ser alt for norgeKa gjør dåke på i kveld jenter? Bortsett fra å skravle da
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå har hun endelig sovnetDa håper jeg lillemor vil sove![]()
Spiser middag og ser på alt for NorgeKa gjør dåke på i kveld jenter? Bortsett fra å skravle da![]()
Det vr flink lillemorNå har hun endelig sovnet![]()
Hehe, så bra!Hihinei, har ganske normal overkropp. Når jeg ikke er på tjukka iallefall
![]()
Tok litt vel lang tid da:/Det vr flink lillemor
Jeg pusset tennene mine og tisset. Mulig det kom en promp ogsåHva gjorde du der??![]()
Leter etter kalender/kalendergaver å ser alt for norge
Min aller største favoritt er Bridget Jones DiaryEllers Beastly, Charlie St. Cloud og The Lucky one. De 3 siste drama da.
Jersey Girl, Maid in Manhattan, Letters to Juliet, Friends with benefits, New years eve, The sweetest thing, Wedding planner, Ever after, Les Miserables, Enchanted, Home sweet home.
De jeg kom på av komedie/romantikk![]()
Liste til mannen er lett
Spiser middag og ser på alt for Norge![]()
Pakketeip, spritusj og søppelsekker, vakumposer? Det blir hun å trenge.Er jo snart for vår delHr et stort hus som må tømmes og pakkes ut av først
Å så må hun bli klar til flytte derfra, det er hun ikke ennå.
Kyllingsalat -salat:/Ka står på menyen i dag da?