Vet dere hva jeg lengter etter?
Å kunne våkne en eneste morgen uten vondt i hodet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg kjenne meg igjen i, selv om jeg ikke er like plaget. Har det kommet nå i svangerskapet? Hva sier legen om det?Vet dere hva jeg lengter etter?
Vet dere hva jeg lengter etter?
Det kan jeg kjenne meg igjen i, selv om jeg ikke er like plaget. Har det kommet nå i svangerskapet? Hva sier legen om det?
Jeg hadde vondt i hodet stort sett konstant før legen fant ut at blodtrykket mitt var for høyt. Men det har kanskje blitt sjekket? Er du flink til å drikke nok?Har ikke snakket med legen om det, og hadde det også når jeg ikke var gravid...
Jeg hadde vondt i hodet stort sett konstant før legen fant ut at blodtrykket mitt var for høyt. Men det har kanskje blitt sjekket? Er du flink til å drikke nok?
Ei venninne, og jeg i en periode, hadde god virkning av å få akupunktur mot hodepine.
Okei. Det er jo fremdeles innenfor normalen da, så har neppe noe med det å gjøre.Har periodevis sjekket blodtrykket, og jeg hat til vanlig litt lavere enn normalt.
Normalen for meg er 110/70.
Vet det er høyere enn normalt nå, var 120/90 sist jeg sjekket
Det gjer sikkert eg og når/viss eg blir gravid igjenÅh, gleder meg til fødselen min jeg![]()
Gratulerer! Flink å skravle duMed dette innlegg har jeg totalt 12.000 innlegg på BV...
Det gjer sikkert eg og når/viss eg blir gravid igjenvar jo verdt det til slutt
![]()
Er vel mange som er ute på livetSå stille det var her![]()
Ja, vi maler stua og er på 3 strøket nå så kjenner kroppen er ferdigEr vel mange som er ute på livethar du ein fin laurdag då?
![]()
Så koselig.Kjøpt triptrap, newborn seat + trekk til newborn seat + sånn annet sett + pute til detelsker tilbud. 20 % på stokke produkter. Juhu!
![]()
Kjøpte og kun det jeg hadde bestemt på forhåndSå koselig.
Vi kom også over et slikt tilbud sist, men vi fant på at vi skulle være lure.
Var mye annet vi også trengte og det er veldig ofte de ansatt prøver å få deg til å kjøpe mer enn det du trenger..
Vi kom ut med Stokke tingene til 20% som var det vi sa vi skulle ha, lekegrind med underlag til 30% som egentlig var det som var på tilbud uken etter + masse andre ting og kr 1.000,- ekstra i rabatt.
Vi kjøpte ikke noe mer enn det vi hadde tenkt, men langt mer enn vi latet som vi skulle ha.
Så bra!! Vi kom over en babybitikk som hadde konkurssalg med nr 1, fikk jo så mye billig!!Kjøpt triptrap, newborn seat + trekk til newborn seat + sånn annet sett + pute til detelsker tilbud. 20 % på stokke produkter. Juhu!
![]()
Så deiligAldri vært så deilig før å sove så lenge jeg bare ville på en lørdag![]()