Felles skravle 2015

Vet dere hva jeg lengter etter?

Å kunne våkne en eneste morgen uten vondt i hodet..

Jeg hadde vondt i hodet stort sett konstant før legen fant ut at blodtrykket mitt var for høyt. Men det har kanskje blitt sjekket? Er du flink til å drikke nok?

Ei venninne, og jeg i en periode, hadde god virkning av å få akupunktur mot hodepine.

Har periodevis sjekket blodtrykket, og jeg hat til vanlig litt lavere enn normalt.
Normalen for meg er 110/70.
Vet det er høyere enn normalt nå, var 120/90 sist jeg sjekket

Så stille det var her :)

Kjøpt triptrap, newborn seat + trekk til newborn seat + sånn annet sett + pute til det:) elsker tilbud. 20 % på stokke produkter. Juhu!:)
Så koselig.
Vi kom også over et slikt tilbud sist, men vi fant på at vi skulle være lure.
Var mye annet vi også trengte og det er veldig ofte de ansatt prøver å få deg til å kjøpe mer enn det du trenger..
Vi kom ut med Stokke tingene til 20% som var det vi sa vi skulle ha, lekegrind med underlag til 30% som egentlig var det som var på tilbud uken etter + masse andre ting og kr 1.000,- ekstra i rabatt.
Vi kjøpte ikke noe mer enn det vi hadde tenkt, men langt mer enn vi latet som vi skulle ha.

Så koselig.
Vi kom også over et slikt tilbud sist, men vi fant på at vi skulle være lure.
Var mye annet vi også trengte og det er veldig ofte de ansatt prøver å få deg til å kjøpe mer enn det du trenger..
Vi kom ut med Stokke tingene til 20% som var det vi sa vi skulle ha, lekegrind med underlag til 30% som egentlig var det som var på tilbud uken etter + masse andre ting og kr 1.000,- ekstra i rabatt.
Vi kjøpte ikke noe mer enn det vi hadde tenkt, men langt mer enn vi latet som vi skulle ha.
Kjøpte og kun det jeg hadde bestemt på forhånd:)

Jeg er så ufattelig trøtt, jeg har lyst å legge meg, .
Det har selvsagt sammenheng med at jeg sto opp før NRK super hadde startet sendingene sine i dag, de starter 6.30, og har vært alene med ungene siden etter frokost, ja,og mannen er ikke ventet hjem på..... aner ikke

Vi får besøk etterhvert av min bror med familie, men om det blir før eller etter mannen kommer vet jeg ikke

Jeg har bare lyst til å legge meg!

Back
Topp