Ja, det burde du gjøreHar jo ikke en liten i hus ennå, så utnytter det så lenge jeg kan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det burde du gjøreHar jo ikke en liten i hus ennå, så utnytter det så lenge jeg kan![]()
Jeg blir så frista av god mat, er så undøvendig å kjøre på butikken for å kjøpe detKvifor ikkje?
For meg gjør jo ikke godis noe, jeg spiser det uansett ikkeDet er kengu som har kommet med dette med mat og jeg tror det bare er snakk om bilder. Prøver å finne ut av motivet bak. Jeg synes det holder med godis og o'boy.
Har du allerede blitt kasta ut??
Joda , men ingen bilder!Skjønner ikke... Så vi kan ikke si at vi skal spise toast til lunsj?
Men om nokon snakkar om god mat, som du kunne tenkt deg, køyrer du på butikken og kjøper det kvar gong du les det?Jeg blir så frista av god mat, er så undøvendig å kjøre på butikken for å kjøpe det![]()
Nei selvsagt ikke. Deter jo lov å snakke om,bare ikke vise bilderMen om nokon snakkar om god mat, som du kunne tenkt deg, køyrer du på butikken og kjøper det kvar gong du les det?
Haha, godt poengEr jo ikke det siden folk svarer![]()
Ka hadde du?![]()
Aha, så du vil ikke ha matbilder... Men man kan snakke om mat? Gjelder dette på samme tidspunkt som godis og o'boy?For meg gjør jo ikke godis noe, jeg spiser det uansett ikke
Har handlet inn flere klementiner jeg ogvar tom.
![]()
Åååh.. Men det hørtes jo veldig godt ut daKalvebiff med chips og masse peppersaus
Den så bare ikke like delikat ut![]()
Kom til meg så kan du fåVil også ha...![]()
De smakte ganske godt idagVil også ha...![]()
Mener du at jeg ikk har det?
Eg syns det er kjekt med bilder eg. Men det er mi meining.Nei selvsagt ikke. Deter jo lov å snakke om,bare ikke vise bilder
Lov å snakke om a, men ingen bilder.Aha, så du vil ikke ha matbilder... Men man kan snakke om mat? Gjelder dette på samme tidspunkt som godis og o'boy?
Flaks daDet var veldig godtog veldig spontant valgt . Skulle vel egentlig ha noe mer usunt , men ble plutselig sunn på butikken
![]()
Det kan jeg klareLov å snakke om a, men ingen bilder.![]()