Ble sånn etter jeg fikk barn gittGodt å se at det ikke bare er meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble sånn etter jeg fikk barn gittGodt å se at det ikke bare er meg![]()
Ved å sove og dra på jobb daHvordan klarer du å la være??![]()
Jada. Hengt opp litt lameller. Ser for meg når jeg blir ferdig med det imorgen forhåpentligvis, skal jeg aldri noen gang gjøre det igjen![]()
Heihei! Det er jo den nye regelen det er snakk om! Du har vel fått med deg det?Bare tull alt sammen
Du har ikke gått glipp av noe..velkommen inn i samtalene![]()
Ok, så ein kan fortsatt vere i tråden og skrive egentlig? Berre einvegs-kommunikasjon?SIkkert ikkje så spennande det
![]()
Det blir nok deiligMed fare for å gjenta meg selv. Tror jeg satser på tidlig kveld i dag også![]()
HahaDa går det jo fint å ha det når man ikke merker det![]()
Jeg har ikke plass til noen akkurat nå. Denne her babyen gjør det ganske trangt etter bare litt matHadde også det, men nå har jeg bare 1 igjen. :/ mange som slapper av i kveld tror jeg![]()
Bare 12 % herDette dyret har 59%...
Ja, helt sikkertDet blir nok deilig![]()
Å trodde du mente her i denne tråden, jegJa, toppen er glemt for lenge siden
Kan ikke bli for mange foran meg heller. Håper på topp 30![]()
Jeg har 96 nåBare 12 % her![]()
Jeg også. Kom med barseltårene det.Ble sånn etter jeg fikk barn gitt![]()
53 % herBare 12 % her![]()
Har ikke fått det med meg???Jeg har fått svar. Si i fra om du ikke har fått det med deg.
Ronja er litt frekk ser jegHeihei! Det er jo den nye regelen det er snakk om! Du har vel fått med deg det?
Tror appen har hengt seg... skjønner godt det blir trangt. Får utslett hvis jeg spiser for mye.Jeg har ikke plass til noen akkurat nå. Denne her babyen gjør det ganske trangt etter bare litt mat![]()
Hihi, jeg mente selveste lista jaÅ trodde du mente her i denne tråden, jeg
I topplisten kan mye skje![]()
ÅåhDet var lov i dag, så da sier jeg cookie med sjokoladebiter![]()
Øh ja, faktisk! Må klippe å brette og ta av de gamle stygge som var der fra førHahaha, var det sååå kjedelig?![]()