Skravletråd :)

Fra mandag er det ny regel her på skravletråden. Det er ikke lov til å snakke om godis eller o'boy på hverdager, altså mandag til og med torsdag fordi det er noen her som ikke skal spise og drikke slikt på hverdager og blir alt for fristet av at andre snakker om det. Vi mener derfor at de som bryter reglene blir "kastet ut":D
Hahahahha! Seriøst! Var det ikke værre!!!! Åh gud. Jeg bryr meg ikke, skal heller ikke spise sukker.men overlever. Men drikker sukkerfri oboy. Trodde det var noe dønn alvorlig xD

Med fare for å gjenta meg selv. Tror jeg satser på tidlig kveld i dag også:)

Koselig det da ;)
Jada. Hengt opp litt lameller. Ser for meg når jeg blir ferdig med det imorgen forhåpentligvis, skal jeg aldri noen gang gjøre det igjen :D

Vi skal jo ikke være urimelige heller...

Koselig det ;)
Jeg hadde jo ikke koe bilde da jeg ble kastet ut da...
Men det var kanskje fordi jeg testet ut litt kanskje ? ;) skal ikke skje igjen :D

Hihi...det kan du bare glemme:p
Hopp framover du;)
Ja, toppen er glemt for lenge siden :eek:
Kan ikke bli for mange foran meg heller. Håper på topp 30:)

Det er det vi snakker om nå... Har du noen forslag? Jeg foreslår at alle føler reglene;) evt ikke quote de som ikke er lydig:p
Det beste er jo berre å følge reglane! :-) Så sant fleirtalet er einige i reglane som blir satt opp sjølvsagt :)
Og om nokon blir kasta ut ved at ingen svarer dei, så trur eg ikkje dei gidd å halde på så lenge før dei gir opp :)

Back
Topp