Hvor er dere?

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Har hele forumet vårt dødd helt ut? Er innom hver dag og det er ingenting som skjer...
Hvordan går det egentlig med dere og barna?
Frøkna
Mi er en skikkelig skravlehøne og sier mange nye ord. Har 12 store tenner, spiser bra og sover bra. Hun kan bli litt eiesyk på ting eller personer om hun er trøtt og er med sutrete og klagete enn hva hun er grinete.
Har dere flyttet inn andre steder eller er dere ikke på forumet lenger?
Er det noen av dere som skal være med på skravlekonkurransen i oktober?
 
Eg e mest på desember.. Men e generelt sett litt lite på bv for e så sinnsvakt travelt med frøkna som e både høgt og lavt om dagene :p
Og en smule sliten.. Og dårlig samvittighet over å stirre på en skjerm heller enn å kose meg med 1 åringen :) du då? ;)
 
Eg e mest på desember.. Men e generelt sett litt lite på bv for e så sinnsvakt travelt med frøkna som e både høgt og lavt om dagene :p
Og en smule sliten.. Og dårlig samvittighet over å stirre på en skjerm heller enn å kose meg med 1 åringen :) du då? ;)
Hun går i barnehage, heldigvis. Jeg klarer ikke holde følge med henne. Har fått bekkenløsning også, så det er ikke bare, bare... Hun finnes ikke kosete og blir egentlig bare sur hvis hun er hjemme, selv om vi finner på ting...
 
Hun går i barnehage, heldigvis. Jeg klarer ikke holde følge med henne. Har fått bekkenløsning også, så det er ikke bare, bare... Hun finnes ikke kosete og blir egentlig bare sur hvis hun er hjemme, selv om vi finner på ting...

Barnehage ja.. Eg angre en del dager.. Men samtidigt ikkje :) hehe..:p
Ho ska få begynne til høsten igjen :)
 
Mine kriterier er lufthjul og ikke stropp til å regulere ryggen og helst skrittstropp. Har den dette? Hva kostet den?

Ka e skrittstropp? Sånn midt mellom bena? :p det e nok stropp til å regulere ryggen med, men den var veldig lett å justere, drar på hver side når du ska ha den opp :) prøvd med jentungen oppi :p lufthjul e det :) og så e den bare 65 cm bred :)
 
Ka e skrittstropp? Sånn midt mellom bena? :p det e nok stropp til å regulere ryggen med, men den var veldig lett å justere, drar på hver side når du ska ha den opp :) prøvd med jentungen oppi :p lufthjul e det :) og så e den bare 65 cm bred :)
Alle emmaljunga vogner har skrittstropp. Sånn stropp som er festet til bøylen også skal dem ha beina på hver side. Hva kostet den?
 
Veldig fin da! Men den har heller ikke skrittstropp, som så mange andre. Ungen liker å sitte rett i ryggen og med de vognene man regulerer ryggen med stropp så blir den ikke helt 90 grader og hvis jeg da lar være å ta på selen, så kryper hun under. Kommer til å velge denne fra emmaljunga viking. Velger nok svart... 2015 modellen har lufthjul. ImageUploadedByBV Forum1412355919.758856.jpg
 
Veldig fin da! Men den har heller ikke skrittstropp, som så mange andre. Ungen liker å sitte rett i ryggen og med de vognene man regulerer ryggen med stropp så blir den ikke helt 90 grader og hvis jeg da lar være å ta på selen, så kryper hun under. Kommer til å velge denne fra emmaljunga viking. Velger nok svart... 2015 modellen har lufthjul. Vis vedlegget 81264

Oki :) kjempefin den! :) kunne godt tenkt meg den med lufthjul eg og, men ble litt i dyreste laget for oss akkurat no med en helt ny vogn ;)
 
Er innom her, men er ganske stille så blir ikke så ofte. Er mer på generelt da. Her går det bra, startet i bhg og fått litt separasjonsangst fra meg pluss forkjølelsen som hører bhg til:p ellers bare bra og ingen planer om fler helt enda:D hehe.
 
Er innom her, men er ganske stille så blir ikke så ofte. Er mer på generelt da. Her går det bra, startet i bhg og fått litt separasjonsangst fra meg pluss forkjølelsen som hører bhg til:p ellers bare bra og ingen planer om fler helt enda:D hehe.
Da ser det ut som alt er som det skal da. Forkjølelse hører med. Bank i bordet, vi har hatt henne hjemme bare en dag pga feber. Vet fortsatt ikke hva det egentlig kom av. Hun har blitt flink til å snyte seg. Om vi kommer med papiret til nesa, så blåser hun ut. Hihi :D
Seperasjonsangsten går seg nok til skal du se.
 
Da ser det ut som alt er som det skal da. Forkjølelse hører med. Bank i bordet, vi har hatt henne hjemme bare en dag pga feber. Vet fortsatt ikke hva det egentlig kom av. Hun har blitt flink til å snyte seg. Om vi kommer med papiret til nesa, så blåser hun ut. Hihi :D
Seperasjonsangsten går seg nok til skal du se.
Hehe ja ikke sant. Her er det ikke så populert å snyte seg så han vrir seg vel heller unna:p sykdom blir det nok mye av fremover, alle barna i bhg snørrer jo! Hehe.
Ja jeg håper det. Han blir hysterisk om han tror jeg skal reise uansett hvor vi er, selvom jeg ikke skal det. og surra litt på nettene etter bhgstart.
 
Er ganske dødt her ja:( Men er innom daglig og titter om det har skjedd noe her, også er jeg en del på februar:)
 
Back
Topp