Hvor er dere?

Ofte innom å sjekker, men er så stille... Min har gått en stund, skravler masse, mange ord, men bare to tenner :p Akkurat startet i bhg og driver litt med tilvenning.

Ellers høyt og lavt hele tiden og blir fort trassete når han får motstand.
 
Jeg er veldig lite innom her - blir sjelden tid til det. Er litt på mars. Her er det også full fres; skravler(ikke så mange ord enda, men det kommer vel), høyt og lavt, klatrer, 12 tenner. Håper han kan begynne i bhg i januar :)
 
Hei! Har ikke vært her på leenge... Sikkert pga at jeg har jobbet, hatt ferie osv. Nå har jeg mammaperm igjen helt til januar.
Vesla vår går det fint med.. har snart 16 tenner..spiser veldig godt.. har en blund på dagen på max to timer.. legger seg mellom 19.. og 19.30, våkner fremdeles en gang på natta...men er bare å legge henne ned..så sovner hun igjen til ca 07.30.. Hun har blitt ammet helt til nå..har drevet med avvenning i lang tid..tatt det sakte.. Hun spør fremdeles etter bupp..men klarer som regel avlede henne..
Hun liker sanger, lese i bok og en album jeg har laget til henne av de nærmeste i familien...som hun kan gå å bære på selv og bla i.. Hun er ei tøff jente... litt vel tøff innimellom.. :) Hun har noen ord som bil, bleie, mamma, pappa, syste(til storesøster), Au, Bæ Bæ, Bø, så bjeffer hun etter alle hunder.. :)

Godt å få ha snuppa hjemme og ikke i barnehage før hun er 1.5 år. Har fått bhg-plass i Januar..
 
Last edited:
Jeg har hatt en forumpause da jeg har hatt mye å Gjøre :p frøkna er blitt så stor, sier mange ord, veldig glad i musikk, danse og synge :) nylig hatt vannkopper, går i barnehage og er blitt storesøster til ei lita jente! :)
 
Lag litt liv igjen davel :D Hadde vært koslig :)
Vi var så mange førstegangs på juli 13, og mange av oss har flyttet til nye terminforum det er mer liv på, så blir vel en naturlig greie at denne er litt stille... Vi som er aktive på bv, er jo hvertfall innom her og holder litt kontakt rundt om kring. Men skulle ønske denne var litt som juni-12, men det skal man vel lete lenge etter, hehe:D Det må vel være tidenes mest aktive termingruppe?
 
Ja hvorfor kan der ikke bli mer aktivitet her inne. Blir like skuffa hver gang. Har bare ett barn så er liksom bare her jeg hører til
 
Ja hvorfor kan der ikke bli mer aktivitet her inne. Blir like skuffa hver gang. Har bare ett barn så er liksom bare her jeg hører til
Hvordan går det med datteren din? Fikk du ringt fylkeslegen? Hva sa dem og hva sa du?
 
Hvordan går det med datteren din? Fikk du ringt fylkeslegen? Hva sa dem og hva sa du?
De sa at jeg kunne sende en klage hvis jeg ville, de sa jeg hadde all rett til å klage. Det går bra med hu. Hu er fortsatt sliten og sover mye, men hosten har det blitt mye mindre av. Selv om det har skjedd to ganger før og hu har begynt igjen. De tok virus prøve på torsdag, så den må jeg vente på. Mannen min pratet med kommune legen og han var sikker på at det var rs viruset uten å ha sett hu. Så han mente ting gikk for tregt og at jeg trengte en blomst for jobben jeg har gjort mens hu har vært syk. Er jo hjemmeværende med hu, så jeg har gjort alt for hu. Er jævlig trøtt og sliten selv, men får liksom ikke sove siden hu har vært syk så lenge. Hu sover sammen med meg nå. Men kan stå opp på kvelden siden jeg ikke er der når hu får puste problemer, men i går var det bare en gang som jeg merket siden hu sto opp igjen. Så krysser alle fingre her nå.

Det var en kort oppsummering om hva som skjer her hjemme nå. Men i dag er vi glade og dagen blir nok fun da vi har ny ovn så kanskje maten blir ferdig innen normal tid og har nå 4 plater ikke 3 som fungere og en ødelagt. Fiskegratengen var ikke ferdig etter en time og bakeren var harde etter 3 timer i ovnene. Kunne bare bruke den til små mat og mat hvis bare osten trengte å smelte.

Så nå håper jeg ting ordner seg igjen for oss.
 
Oi, det høres da veldig dramatisk ut! Skjønner på innlegget ditt at du kanskje ikke har blitt tatt på alvor når du har prøvd å finne ut av hva som skjer med datteren din?
 
Oi, det høres da veldig dramatisk ut! Skjønner på innlegget ditt at du kanskje ikke har blitt tatt på alvor når du har prøvd å finne ut av hva som skjer med datteren din?
Nei i grunn ikke. Hu har vært syk andre juledag og det ble tatt prøver først på torsdag. Jeg har sendt inn klage på fastlegen og har ingen mulighet til å bytte da han er den eneste som har ledige plasser i kommunene
 
I alle dager... Det høres jo virkelig helt tragisk ut :/
Alt han trenger å gjøre er jo å henvise til en eller annen spesialist som kan se ordentlig på henne. Huff. håper det ordner seg for dere snart!
 
I alle dager... Det høres jo virkelig helt tragisk ut :/
Alt han trenger å gjøre er jo å henvise til en eller annen spesialist som kan se ordentlig på henne. Huff. håper det ordner seg for dere snart!
Ja han gjorde det, men dit har vi ikke fått time enda. I utgangspunktet ba jeg han om å sjekke om hu hadde rs viruset da mange i familien har det. Etter å kommi til ny lege fant jeg ut at den prøven bare var en vattpinne opp i nesa og han kunne fint ha gjort det. Men er ikke første gangen han nekter å hjelpe. På 6 uker kontrollen min nektet han å ta gu. Endte med skikkelig magevondt og tablettkurer i ca 6 mnd. Er en sånn lege som har bestemt seg for hva det er før man kommer inn døra der og behandler etter det han mener. Hører ikke på oss i det hele tatt.
 
Ja han gjorde det, men dit har vi ikke fått time enda. I utgangspunktet ba jeg han om å sjekke om hu hadde rs viruset da mange i familien har det. Etter å kommi til ny lege fant jeg ut at den prøven bare var en vattpinne opp i nesa og han kunne fint ha gjort det. Men er ikke første gangen han nekter å hjelpe. På 6 uker kontrollen min nektet han å ta gu. Endte med skikkelig magevondt og tablettkurer i ca 6 mnd. Er en sånn lege som har bestemt seg for hva det er før man kommer inn døra der og behandler etter det han mener. Hører ikke på oss i det hele tatt.

Men i alle dager. Han skulle jo ikke vært lege i det hele tatt! gu skal han jo ta på 6 ukers kontrollen om du ønsker det. Hvorfor er han i det hele tatt lege tenker jeg da..
 
Men i alle dager. Han skulle jo ikke vært lege i det hele tatt! gu skal han jo ta på 6 ukers kontrollen om du ønsker det. Hvorfor er han i det hele tatt lege tenker jeg da..
Ja ikke sant. Men sendte klage i går så håper det går fort. Og håper det blir litt ordning ang fastleger her. Er en i minus da han døde for litt siden. Kjedelig når dem dør når de enda er i full jobb.
 
Fint du har tatt tak i det. Når får du svar på vitusprøven som endelig ble tatt?
 
Høres ut som de trenger å utlyse etter noen flere fastleger på det kontoret der.
Er nok leger der, men er de i skranken som skal ta de tlf og de legger av røret om morran for å slippe maset. Late mennesker. Ring kl 08.00 for å få time sier de, men legger av røret til 08.30. Håpløst. Er ikke hver dag det er sånn, kommer ann på hvem som er på jobb.
 
Back
Topp