Ja, men greit med samme tempo som her inne nå.Du har da fått skravlet litt da
Vi får ta det rolig inne på fs. Litt mer avslappet forhold enn på generelt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men greit med samme tempo som her inne nå.Du har da fått skravlet litt da
Vi får ta det rolig inne på fs. Litt mer avslappet forhold enn på generelt![]()
Tar helt av for megOppdatert 10:51
2. Kengu: 751
4. Huleboer!: 617
6. Twinkle: 465
9. Lykkeliten: 371
10. Lovebelly: 358
13. Mars2015: 286
16. FruJohnsen: 256
18. ninhursag: 242
19. Liisjja: 236
21. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 208
22. Plomme: 196
27. trinebeth: 169
34. Sara: 118
30. plassen har 156
31. plassen har 146
35. plassen har 107
40. plassen har 98
100. plassen har 32
Når denne dagen er over har det gått 10 % av oktober, tilsvarende 116 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 34 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Nå er det fint tempo herJa, men greit med samme tempo som her inne nå.
Det hørtes godt ut. Brukar du å strø kanel på toppen?Har det fint enda. Tenkte å lage meg en kopp kaffe latte
Gratulerer så mye med en jente ♡♡Og det blir.... Jentetermin 1 mars. Ene målet sa 28 feb, og et annet 1 mars. Så overgangen februar/mars kommer ho <3
Ja de er i en annen liga...skal prøve å henge med, men hvis det fortsetter i samme tempo blir det nok vanskelig
Det tror jeg at jeg tar 19 oktoberJeg bryr meg ikke om topp 10 egentlig. Det interessante er hvor mange totalt som holder følge. På oppdateringen i dag morges var 33 personer allerede i mål med dagens mål. Nå, fire timer senere er det tallet 34. Det er mest interessant og se hvor mange som orker å holde følge utover. Og hvor mange innlegg nr 31 har.Dersom man er i nærheten av det.
Ja kan ikke slappe av 1 dag. Mannen kommer til å bli dritt sur![]()
Og det blir.... Jentetermin 1 mars. Ene målet sa 28 feb, og et annet 1 mars. Så overgangen februar/mars kommer ho <3
Hva, kan man ikke planlegge det?Gratulerer med jente på vei! ♡ De kommer gjerne når de vil.![]()
Det tror jeg at jeg tar 19 oktoberDa blir det spennende og se hvor mange som holder følge!
Hva, kan man ikke planlegge det?![]()
Og det blir.... Jentetermin 1 mars. Ene målet sa 28 feb, og et annet 1 mars. Så overgangen februar/mars kommer ho <3
Takk<3Gratulerer så mye med en jente ♡♡
Takk <3Gratulerer med tulla![]()
Takk <3Gratulerer med jente på vei! ♡ De kommer gjerne når de vil.![]()
Ja det er det. Ble litt treg nå... ble sittende i tlfNå er det fint tempo her![]()