Tja. Premiene har variert. Jeg mente bare at det aldri har vært topp 30/1200 før.
Da så!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja. Premiene har variert. Jeg mente bare at det aldri har vært topp 30/1200 før.
Var masse liv her for en times tid siden, men det har roet seg litt nå
Fikk nå beskjed om at elektriker blir veldig mye dyrere enn vi først fikk beskjed om. Søren ogveldig dårlig start på helgen
Ja, fryktelig irriterende! De pengene skulle jo gå til babyElektrikere er sykt dyre da
Synd det ikke er lov å gjøre noe selv![]()
Jeg har dessverre ikke funnet noe som funker for men Google litt kjerringråd så kanskje det er noe som funker for deg?Noen som har tips mot morgenkvalme ?![]()
Jeg har dessverre ikke funnet noe som funker for men Google litt kjerringråd så kanskje det er noe som funker for deg?![]()
Ja, fryktelig irriterende! De pengene skulle jo gå til baby![]()
Noen som har tips mot morgenkvalme ?![]()
Ja, det er veldig viktigEr viktig med strøm når baby kommer da
Er det mye dere gjør eller?
Er jeg blitt det også nåNei, du er jo kokk!![]()
Kokken vårEr jeg blitt det også nå![]()
Det er vel lov å gjøre det selv, det må bare godkjennes av en elektriker før strømmen settes påElektrikere er sykt dyre da
Synd det ikke er lov å gjøre noe selv![]()
Ble vekket av mobilen som ringte midt i en drøm om denne tråden og en irriterende autocorrect.Kokken vårFerdig med og sove allerede?
Det er dessverre en litt for stor jobb til og gjøre alt selv men flinke mannen min skulle gjøre mye selv! Han er så flinkDet er vel lov å gjøre det selv, det må bare godkjennes av en elektriker før strømmen settes på
Er jeg blitt det også nå![]()
Ja, det er veldig viktigPusser opp alt utenom bad
Alt er rivd!
Kommet litt lenger nå ds?Ja. Det er en start...![]()
Gleder meg veldig til og bli ferdigLitt gøy og da. Spesielt når det blir ferdig
Greit å ikke ta både bad og strøm på en gang
Bytter dere ut hele anlegget eller?