Det er lov å sove liksom daJeg er nå 8 time og 135 innlegg bak. Treg jeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lov å sove liksom daJeg er nå 8 time og 135 innlegg bak. Treg jeg også![]()
Linker den til en kul nettside eller noe?Ikke si det da. Smitter over. Måtte legge meg med link tyggis her om dagen![]()
Noen har juksaSom at alle har lagt seg? Fortsatt over 100 innlegg igjen. Noen har vært oppe på natta!
Jeg skravlet over 300 i går. Trodde ikke det var mulig. Men med så mange gale høner samlet på et sted, så var det umulige muligHar skravla 280 innlegg idagtrodde 100 var vanskelig...
På dagtid er 20 minutter 135 innlegg bak. Så tror du fikser den biffen.Jeg er nå 8 time og 135 innlegg bak. Treg jeg også![]()
What? Også skriver du og ikke hun? Kveldstur i natten eller heter bikkja di det samme?Ute på tur med Ronja!! Iiiiskaldt er det !
Aldri hørt om engang!!Var det jeg sa også... Liisjja mener det er helt innafor![]()
Endte du med 450, eller?Men da blir det natta hersnakkes imorgen!
Kan ikke huske sist jeg sov til 11...Snakkes i morgen jaUt å lufte bikkja en siste gang nå også slenge meg i seng også
Ble noe senere enn jeg tenkte, men sov til 11 tiden i dag så
![]()
Ikke sjekka endaJa? Hva kom du frem til?
Du er så flink!300 innlegg i dag også gitt
Tom for brød! Supermum vet duSiljemannen kan lage en brødskive til deg![]()
Huff! Skaffe fler i dag da.Hyyyyl !! *panikk* fant ikke halsbranntablettene , og det er seriøst snart hull rett igjennom hele spiserøret mitt!
Fant de heldigvis . Men har bare en igjen nå![]()
Igrunn ikke...Linker den til en kul nettside eller noe?![]()
Oi, ikke mange som har skravlet i natt, for nå er jeg bare en time bak.Jeg la meg rett etter jeg postet det innlegget![]()
457 faktiskEndte du med 450, eller?
Skjønner ikke hvorfor ungen våknet i natt også. Helt vill og skulle ha melk. Sovnet så fort hun hadde fått en skvett, men ærlig talt, vi gir da ikke melk på natta lenger vi!! Makan!!Håper du har sovet godt![]()
Det du gjør, er å bli sykemeldt, også leverer du ene ungen i bhg og andre går til skolen selv. Da kan man sove det man vil. Nå skal jeg for eksempel levere minsta øyeblikk, også går jeg hjem og sover litt til. Satser på rundt 11 tiden i dag også. Før jeg begynner å vaske ut badet og klærKan ikke huske sist jeg sov til 11...
Var det du som var med på tur? Du skulle jo egentlig ha lagt det på det tidspunktet...Jupp, sommeren er forbi![]()