Sammenhengende søvn i 6 timer (bortsett fra når gubben var oppe å tissaHåper du har sovet godt![]()
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sammenhengende søvn i 6 timer (bortsett fra når gubben var oppe å tissaHåper du har sovet godt![]()
Kommer du til å følge reglene da, Silje?Stemmer det
Har du sagt du vil få fotpleie?Nå klør jeg rygg igjen![]()
Kan ikke ligge på vamt soverom akkurat...Varmt soverom er drepen
Jeg har sovet som en stein![]()
Hææææ?? TullebukkDet værste som finnes er kaldt soverom!
Dette er 8 timer siden. Blir spennende å se om jeg finner fler innlegg fra deg.Nei nå krabber jeg til sengs tror jeg, om jeg ikke får til å sove ramler jeg nok innom her igjen i løpet av natten
Takk det sammeØnsker alle en flott fredag![]()
Jeg vil ikke kose med pusekatter jeg.Vi får krysse fingrene for det ! For da kan jeg endelig kose med pusekatter igjen
![]()
Som at alle har lagt seg? Fortsatt over 100 innlegg igjen. Noen har vært oppe på natta!Plutselig gikk ting litt treigere her![]()
Tenker på det... Blir vel knekkebrød eller rundstykke. Skikkelig spennende!Hva har dere til frokost i dag ?
Så flink du erWow!!! Har klart over 100 innlegg i dag. Pers rekord for megwohooo
Sent from my iPhone using BV Forum
Joda, våknet me at mannen har tydligvis falt om i koma på siden av meg. Glemt å lukke soveromsdør og åpnet vindu. Følte meg passelig varm og dehydrert. Og hunden var ikke serlig fornøyd.. var så varmt.
Kunne gjort det jeg så klart men jeg kolapset mye tidligere xD
Du da? Sovet god?
Gøy med runde tall på oppdateringenJeg har akkurat 100
I dag kan du ta rundstykke, det er jo fredagTenker på det... Blir vel knekkebrød eller rundstykke. Skikkelig spennende!
Ja? Hva kom du frem til?Lurer på om jeg begynner å nærme meg 450 tilsammen nå.
Telle telle telle. ..
Prøver å være supermenneskeSå du skal både være mamma, sove og nå mål... Ja ja, pose og sekk liksom![]()
Siljemannen kan lage en brødskive til degSpiste isted men fortsatt sulten. Kan ikke legge med da!
Var det jeg sa også... Liisjja mener det er helt innaforIsbiter i melkwtf
Regler? Mnjaaaa.... Vi får nå se på detKommer du til å følge reglene da, Silje?
Hva med deg?Kommer du til å følge reglene da, Silje?