Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som har lagt seg og jeg tenker på detPlutselig gikk ting litt treigere her![]()
Hmm. Husker det var ennå verre for en stund siden.Aner ikke![]()
Har bare hatt det idag tror jeg.Men det har vært sånn i flere dager her![]()
Vet ikkeMen hvorfor skjer det?![]()
Ja er nok detFlere som har lagt seg og jeg tenker på det![]()
Spiste isted men fortsatt sulten. Kan ikke legge med da!Ja er nok detjeg ser på 24 timer på legevakten eller noe . Så ska vel jeg og ligge meg etterhvert
![]()
Isbiter i melkDu må ha isbiter oppi! <3
Nei da kan du ikke ligge degSpiste isted men fortsatt sulten. Kan ikke legge med da!
Ikke si det da. Smitter over. Måtte legge meg med link tyggis her om dagenNei da kan du ikke ligge degjeg har så sykt halsbrann nå, så kan heller ikke legge meg.
Link tyggis ? Finnes det?Ikke si det da. Smitter over. Måtte legge meg med link tyggis her om dagen![]()
Jepps. Er på min 2.pakke nåLink tyggis ? Finnes det?
Jeg har kun prøvd noen tyggetabletter. .Jepps. Er på min 2.pakke nå![]()
Hehe . Dyktig !Har skravla 280 innlegg idagtrodde 100 var vanskelig...
Villa testa tyggis en da. Tror den er bedre. Ikke favorittyggis, men det funkerJeg har kun prøvd noen tyggetabletter. .
Ja gjettom ! Har snart ikke mer spiserør igjen !!Villa testa tyggis en da. Tror den er bedre. Ikke favorittyggis, men det funker![]()
Såpass ja! Stakkar... Er nok ikke like plaget som deg nei.mJa gjettom ! Har snart ikke mer spiserør igjen !!