Molly
Med lille spira i magen <3
Det er et godt poeng!Åsså blir de så fort små med føtter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er et godt poeng!Åsså blir de så fort små med føtter.
Nei, men den hadde snudd seg da jeg lukket døren..
Så deilig da på en måte! Men godt å ha noe å forholde seg til også.. Hvis de f.eks sier skjerf eller øredobber. Så blir det en enkel gaveDet har jeg også, inen lister der heller![]()
Ikke jeg heller. Da måtte jeg fått hjelpDåne, det hadde jeg aldri klart
Nei, det blir feil. Var jo oppdatering 17.33 igår. Da skulle det vært 21.33 osv. Men seriøst? Tror faktisk det var detFordi det var 18.17 sist vel![]()
Iiiik, de er jo ikke gode engang!NAMM. Kan jeg få de rosa og hvite soppene?!?!??!
Ja jeg skal prøveMen da kan du klage på bota og sende med lappenfor du hadde jo lapp. Det gjor veninna mi og fikk boten sletta.
Sent from my iPhone using BV Forum
Får det til noen gangerPrøver ja...
Vet jo sånn ca hva de likerSå deilig da på en måte! Men godt å ha noe å forholde seg til også.. Hvis de f.eks sier skjerf eller øredobber. Så blir det en enkel gaveSom er fort gjort. Hihi
Må inn å sjekke noe på Google. Ikke snakk så mye da![]()
Sov godt!Det kan jo fort skje det ogNatta!
Jooo hooo !!! Det er de vel. De sjokoladene dine med sånn bringebærgele er heller ikke gode! BlæIiiik, de er jo ikke gode engang!
Ja jeg skal prøve
Ja, i går var det sånnNei, det blir feil. Var jo oppdatering 17.33 igår. Da skulle det vært 21.33 osv. Men seriøst? Tror faktisk det var dethaha
starter vel på nytt etter kl 0000.
Joda en gjør jo detVet jo sånn ca hva de liker![]()
Vi scanner inn og senderDet e værdt et forsøksure penger altså :/ men husk å ta kopi at du har det om de roter det bort.
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå vet alle om denVisste ikke om den regelen jeg?![]()
Prøvde å finne en adresse til mannenHva skal du sjekke?
Tydeligvis jaJoda her inne går det an