Går fint å henge her og se på tvHihihar nok med å være her inne..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går fint å henge her og se på tvHihihar nok med å være her inne..
Vanligvis kvar fjerde time... 1817 var siste..Så sent
I går var det litt over halv ti..
Haha...nå synes jeg dere har det moro på min bekostning![]()
Hva, alt her er jo interessant???Ferdig nå, var ikke så mye interesant i grunn![]()
Nei, men den hadde snudd seg da jeg lukket døren..Hadde du glemt lapp?
Gud, så surt!Det var veldig mye, heretter komme rjeg alltid til å sjekke om lappen snur seg etter jeg har lukket døren
Og kanskje vi blir enda mer crazy av å henge her inne! *fnis*
Ja, de har det kjempe fintSå koselig da![]()
Kunne du sjå lappen frå utsida? Baksida av lappen?Det var veldig mye, heretter komme rjeg alltid til å sjekke om lappen snur seg etter jeg har lukket døren
Men det blir jo for dumt av dette selskapet!!Nei, men den hadde snudd seg da jeg lukket døren..
Ja, må gjøre det. Jeg fikk bot på cc vest en gang husker jeg:/ hadde glemt tida daDet var veldig mye, heretter komme rjeg alltid til å sjekke om lappen snur seg etter jeg har lukket døren
Håper på litt førSikkert i 22 tiden slik som i går?
Ja særlig...Hva, alt her er jo interessant???![]()
HahaMamma liksom! Hahahahaha! Vi andre binder ungene til noen trær eller setter dem i hundegården så vi kan være med på skravling på bv og får bv betennelse.
Hihihi jeg også! Det mener mannen ogsåDet har jeg blitt ihvertfall![]()
Tror dessverre ikke det hjelper å klageNei, men den hadde snudd seg da jeg lukket døren..
GarantertDa blir han fin![]()
Ser ikke ironien....Hva, alt her er jo interessant???![]()
Ja det kunne man, men det hjalp ikke. Snakket med pvakten nemlig..Kunne du sjå lappen frå utsida? Baksida av lappen?
Det gjør jeg også, rundt halv tiHåper på litt før![]()