Tror det het timepark ja..Tulling! Sikker Q-Park eller Time Park tippar eg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det het timepark ja..Tulling! Sikker Q-Park eller Time Park tippar eg![]()
Man kjenner ikke sånt selvIkke sist jeg sjekket![]()
Du må vente til helgenJeg har selv, men det er jo egentlig ikke lov å spise det før helgen...
Ja, du bablet jo om tilbød og sånn i sta. Det finnes regler for slikt. Vi snakker egentlig ikke om godis på hverdager for da blir man bare fristet. Tenkte ikke på det før du begynte å kværne om det i sta.HÆ spurte du om sjokolade? Fikk ikke det med meg. KOM HER SKAL DU FÅ![]()
Jeg er egentlig veldig streng, men denne uka har jeg vært så dårlig selv:/Dere er lite strenge ass!
Det kan man si hele uka. Da blir det snart lettere å hoppe over enn å gå rundt meg.Er jo nesten helg jo![]()
Jeg får seriøst ikke gjort en dritt! Ikke henta meg mat engangNå henger jeg etter igjen
Ikke mulig å gjøre noe annet![]()
Unskyld!! Skal prøve å ikke nevne noe merJa, du bablet jo om tilbød og sånn i sta. Det finnes regler for slikt. Vi snakker egentlig ikke om godis på hverdager for da blir man bare fristet. Tenkte ikke på det før du begynte å kværne om det i sta.
Flertallet sier noe annet...Du må vente til helgen
Jeg har også tusen andre ting jeg burde ha gjort...Jeg får seriøst ikke gjort en dritt! Ikke henta meg mat engang![]()
Jeg sier også vente til helgen!! hør på Molly som frista degFlertallet sier noe annet...
Jeg falt bak under legging og når jeg hang opp klær. Nå kan jeg ikke gjøre noe mer før jeg legger meg om det fortsetter i samme tempoJeg får seriøst ikke gjort en dritt! Ikke henta meg mat engang![]()
Bare vet at jeg ikke har sjans til å klatre what so evver!! Målet får være topp30. 1200 innlegg er ikke noe problem.Det er jo en bra plassering![]()
Jeg får seriøst ikke gjort en dritt! Ikke henta meg mat engang![]()
Varer nok ikke lengeOppdatert enn så lenge![]()
Ikke hør på deFlertallet sier noe annet...
Vent til i morgen duFlertallet sier noe annet...
Ein gjeng med tullingar! Du får sikkert avslag på klagen din. Men då sender du den til Parkeringsklagenemnda. Der får du medhold! Om du får avslag frå TimePark, så krev å få tilsendt bildebevisTror det het timepark ja..
Flott. Så fra mandag har vi nye regler. Ingen snakker om godis før til fredag.Unskyld!! Skal prøve å ikke nevne noe mer![]()