Kan sende deg sjokolade jegFår jeg sjokolade eller ikke? Hvorfor svarer dere ikke på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan sende deg sjokolade jegFår jeg sjokolade eller ikke? Hvorfor svarer dere ikke på det?
HahaHemmeligheter?!???
HÆ spurte du om sjokolade? Fikk ikke det med meg. KOM HER SKAL DU FÅFår jeg sjokolade eller ikke? Hvorfor svarer dere ikke på det?
Å for en fin julegave17.desember, men hører rykter om at de med termin da bestandig får på julaften.
Teig system da..Han sa det, men nei han kunne ikke hjelpe. Var vsst nytt system så han kunne ikke slette lenger heller..
Jo, ganske mange faktiskNeida, er ikke så mange
Verdens beste julegave <3Å for en fin julegave
Har ikke sett engang jeg siden i dag tidlig.Jo, ganske mange faktisk![]()
Jeg har to venninner som hadde termin i januar. Hun ene 12. og hun andre 7. Hun ene fikk lille julaften og hun andre på julaften. Førstegangs begge to... Jeg er andregangs og termin 4. Januar!17.desember, men hører rykter om at de med termin da bestandig får på julaften.
Må skravle hele døgnet om jeg vil mer opp tror jegJa ganske stor forskjell der![]()
Ååååå. Klassiker det der da...Mhm, spesielt når det er gratisparkering, billett er trekt men den har snudd seg da jeg lukket døren
Tulling! Sikker Q-Park eller Time Park tippar egHan sa det, men nei han kunne ikke hjelpe. Var vsst nytt system så han kunne ikke slette lenger heller..
Ja, spis sjokolade nåFår jeg sjokolade eller ikke? Hvorfor svarer dere ikke på det?
Jeg har selv, men det er jo egentlig ikke lov å spise det før helgen...Kan sende deg sjokolade jeg
Dere er lite strenge ass!Ja, spis sjokolade nå![]()
Egentlig ikkeNæmmen....prioriterer du barn???
Mine er ikke hjemme de![]()
Egentlig ikke. Og du er sikkert så flink at du klarer å vente til helgen!!Jeg har selv, men det er jo egentlig ikke lov å spise det før helgen...
Får jeg sjokolade eller ikke? Hvorfor svarer dere ikke på det?
Er jo nesten helg joJeg har selv, men det er jo egentlig ikke lov å spise det før helgen...
Jeg hadde ikke vært inne siden går kveld, så kunne vel ikke forvente noe mer.Har ikke sett engang jeg siden i dag tidlig.