Syns den er god selv om den er litt sterkJeg spiser sjokolade nå! 70% da, det er vel litt lovAv og til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns den er god selv om den er litt sterkJeg spiser sjokolade nå! 70% da, det er vel litt lovAv og til!
Will do!
Klementiner er så godtÅh dæsken!! Kjøpte 4 klementiner bare på skoy i går, smakte en nå og den var GOOOD!! *hekta* også har jeg bare tre igjen![]()
Jeg syns den er veldig godSyns den er god selv om den er litt sterk![]()
Bringebær.. helt klart. Syns det blir for søtt med jordbærLite spørsmål til dere jenter..
Bringebær- eller jordbærsaus til riskrem?
Ja, det skal eg jammen gjereHaha.. Gjør fort det bare fordi man ikke vet hva det er ja.Du får skrive 1740 innlegg til så kan du se selv.
![]()
Tidlig ul på sykehuset sa 2mars, tidlig privat sa 27 feb. Så e spendt på termin!Så spennende med oul da
Du har termin 2.mars, eller husker jeg helt feil da?
Må følge med så jeg får med meg oppdateringa da![]()
Er det eg syns og ha høyrt, så lurer på om eg skal slå til på tilbudetVossatassar er bra
Ja, det skal eg jammen gjere
Og det er riktig. Alt ein ikkje veit er spennande heilt til ein veit det![]()
ENIG. BringebærBringebær.. helt klart. Syns det blir for søtt med jordbær![]()
Jeg syns den er veldig godMen klarer ikke like mye av den som av melkesjokolade.. Og det er jo et pluss da
Klementiner er så godt
Tidlig ul på sykehuset sa 2mars, tidlig privat sa 27 feb. Så e spendt på termin!![]()
Og i år har det kommet søte i butikken tidlig![]()
Åh ja!! Den er skikkelig god. Og den med havsalt og pecanTja. Kommer an på.
Neida, men jeg liker godt den her jeg;
![]()
Åh ja!! Den er skikkelig god. Og den med havsalt og pecan![]()
Den er farlig god!!!!! Elsker vanlig smørbukk også da!Men mumser gjerne melkesjokolade også jeg da.
Synes forresten disse karamellsjokoladene er noe, jeg er også glad i denne:
![]()
Ja er det jeg har pleid å gjortLite spørsmål til angående denne sausen til riskremen...
Tar dere bare bær fra frysedisken, koker opp med litt vann, smaker til med melis og i foodprossessor?
Kanskje fordi det har vært verdens varmeste år (altså, ikke bare i Norge, men i snitt for hele jorda).