Ikke sist jeg sjekketHahasnakka om jentungen min. Får ikke håpe RonjaR lukter tåfis da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sist jeg sjekketHahasnakka om jentungen min. Får ikke håpe RonjaR lukter tåfis da
![]()
Den ble oppdatert rundt 17-18 tiden. Tipper det blir en oppdatering senere ogsåHar ikke sjekket lista i dag. Venter til neste oppdatering
Da må jeg være på 200 eller mer![]()
Ser jo slik utHåper det fortsetter i dette tempoet![]()
Ja, passet kjempe fintDa er det jo helt perfekt![]()
Ja, det er nok ein god grunn til detJa men vi bruker kun vikarbyrå desverre! Og der må vi leie inn for en hel dag, så helt sikkert derfor :/
Tror det blir mange, jegSånn som det skravles her, ser det ut som det kan bli fler...![]()
Ja det er jo det da :/ Men vi får se hvordan det går videre!Ja, det er nok ein god grunn til detBErre kjipt for deg!
Ble oppdatert rundt 21.30 i går kveld. Satser på noe av det samme i dag ogsåDen ble oppdatert rundt 17-18 tiden. Tipper det blir en oppdatering senere også
Aldri sett hva da?Aldri sett det før jeg...![]()
Du skravler jo noe helt vannvittig.Puster dere i nakken nå![]()
9ende er jo ikke dårlig daEr på 9 plass. Dårlige greier. Tenkte å komme meg opp på 450 innlegg idag, men det kan jeg bare glemme.
Lukket visning?! Tror jeg det var snakk omAldri sett hva da?
Gjør jo igrunnen det.. Men er vi så mange som 30 ulike skravlere her? Tror ikke det.
Du må passe på deg sjølv i alle fall!Ja det er jo det da :/ Men vi får se hvordan det går videre!
Satser på det daBle oppdatert rundt 21.30 i går kveld. Satser på noe av det samme i dag også![]()
Det er jo en bra plassering9ende er jo ikke dårlig da![]()
Joda klart det er!Nærmer seg...
Er jo noen som skravler andre steder og vel![]()
Februar 14 feksNærmer seg...
Er jo noen som skravler andre steder og vel![]()
Du er på god vei daEr på 9 plass. Dårlige greier. Tenkte å komme meg opp på 450 innlegg idag, men det kan jeg bare glemme.