Så koselig å se degEr smått tilbake, men ikke helt for fult enda...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig å se degEr smått tilbake, men ikke helt for fult enda...
Kva slags jobb har du?Det funker desverre ikke her ifh til vikar å slikt. Så må gå fulle dager, men kan f.eks sykemelde meldes 40%, og jobbe 3 dager i uka... Eller 50%. Å jobbe to dager en uke, og tre dager uka etter!
Tror ikke det faktisk!! Men vet hvordan det har vært med andre gravide, de får ikke jobbe halve dager pga da må de alikvel få inn vikar for en hel dag. Men kunne gjerne tenkt meg å jobbe 50% etterhvert om det fortsetter sånn og jeg blir mer sliten. Det hadde nok gått kjempe fint. Annenhver dag jobbing!Er dere IA bedrift?
Ja, hun elsker det! Lett å levere og lett å hente.Hvordan går det med snuppa i bhg da?
Ho trives?
Ja, det blir nok hanDet blir 2012 ungen som får den da eller? Hvilken størrelse bruker han?
Jobber i barnehage. Så det begynner å bli litt tungt alleredeKva slags jobb har du?
Med god grunnHihi jaaaa !! *stolt*
Så braJa, hun elsker det! Lett å levere og lett å hente.
Håper det fortsetter i dette tempoetMed god grunn![]()
God kveldHuhei! God kveld! Eg orkar jammen ikkje å lese meg opp på alle innlegga her, så hoppar rett inn![]()
HahaRonja er på topp ja!Skravlehøna
![]()
Før fugla kvitrer...Når på døgnet er dette?
Da er det jo helt perfektJa, det blir nok hanbruker str 92..
Hæ? Haha. Jeg skjønte det altsåHahasnakka om jentungen min. Får ikke håpe RonjaR lukter tåfis da
![]()
Jeg syns nesten detDet må til!![]()
Aldri sett det før jeg...Det er faktisk litt gøy![]()
Får håpe det ikke er flere enn 30 som klarer 1200!![]()
Ja da kan det jo hende det er litt rolig her. ! Får nesten håpe detFør fugla kvitrer...
Heia, heiaJa, bunn gass!!