Molly
Med lille spira i magen <3
Det er sykt! 500 på 2 dager, ho er flink!Ikke mange plasser bak, men noen hundre innlegg bak. Hun har over 500... Godt over...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sykt! 500 på 2 dager, ho er flink!Ikke mange plasser bak, men noen hundre innlegg bak. Hun har over 500... Godt over...
Plutselig har jeg fått fart på skrivingen!Woop woopDu er flink.
Hørtes helt fantastisk ut!Berre slække på sofaenHuset er ryddig, oppvasken er tatt, mannen er borte og lisjegullet sover
![]()
Gjør dere???! *sjokkert*Mamma liksom! Hahahahaha! Vi andre binder ungene til noen trær eller setter dem i hundegården så vi kan være med på skravling på bv og får bv betennelse.
Det er veldig bra siden du ikke engang var på lista i sta!Jeg var på 26Woop
Og masse basseluskerEn god blandingSå de hadde smågodt på rimi til 5 kr hektoet.. Hmmmm
Lørdagsgodt!
Plutselig har jeg fått fart på skrivingen!
Hihi jaaaa !! *stolt*Det er veldig bra siden du ikke engang var på lista i sta!
Det hender faktisk at det er litt stille...Stille???![]()
Klart det! Jeg graver alltid smågodte fra langt bak jegOg masse basselusker![]()
Det er ganske fantastiskHørtes helt fantastisk ut!
Når på døgnet er dette?Det hender faktisk at det er litt stille...
Hahaha! La oss si bånn!Eller bånn gass? Heter det bunn også?![]()
Hahahaha ! Det gjorde faktisk mamma og pappa med meg når jeg var litaMamma liksom! Hahahahaha! Vi andre binder ungene til noen trær eller setter dem i hundegården så vi kan være med på skravling på bv og får bv betennelse.
Voksipose eller stelleveske. Får ei tuppe i desember så hadde vært braHva ønsker dere vinne da?![]()
Er dere IA bedrift?Det funker desverre ikke her ifh til vikar å slikt. Så må gå fulle dager, men kan f.eks sykemelde meldes 40%, og jobbe 3 dager i uka... Eller 50%. Å jobbe to dager en uke, og tre dager uka etter!
Helt sinnsykt!Ja, er imponert over at dei kan ha så mange flotte premier kvar mnd![]()
Største hønaDet er sykt! 500 på 2 dager, ho er flink!
Helt enig!!Voksipose eller stelleveske. Får ei tuppe i desember så hadde vært bra![]()
Ja, visste du ikke det! Det er obligatoriskGjør dere???! *sjokkert*![]()