Jeg er jammen på fjerde plass!NeI!!! Du er jo helt på topp nesten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er jammen på fjerde plass!NeI!!! Du er jo helt på topp nesten
Nå er Ronja også det, lukter ikke sånnHehe.. ja, du er jo nydusjet![]()
En ny skrekk så det ut somNei??? Hva er det?![]()
Neida, men jeg tenker helst på at jeg ikke orker å gå hjemme i 3 mndViktigste er å lytte og følge og ikke hvilken mnd vi er i![]()
Ronja seff! HahahaMå finne ut hvor jeg ligger på lista ved neste oppdatering. Håper det ser bra ut fortsatthvem er på topp nå?
Ronja er på topp ja!Nå er Ronja også det, lukter ikke sånn![]()
Du er ikke langt bak da?Ronja seff! Hahaha
Bedre enn 30... Der er Sara med åtti ett eller annet også har du 102Vet ikke hvilken plass jeg ligger på. Rundt 30 tipper jeg, har bare 100 innlegg
Laaangt! Prøver å være litt mamma også oppi det heleHvor langt bak ligger du da??![]()
Woop woopJeg er jammen på fjerde plass!
Jeg var på 26Bedre enn 30... Der er Sara med åtti ett eller annet også har du 102
Det må til!Laaangt! Prøver å være litt mamma også oppi det hele![]()
God kveldHuhei! God kveld! Eg orkar jammen ikkje å lese meg opp på alle innlegga her, så hoppar rett inn![]()
Derfor det går Ann med kortere dager...Neida, men jeg tenker helst på at jeg ikke orker å gå hjemme i 3 mndHihi. Stortrives jo på jobb, så hadde vært veldig fint om jeg holdt ut en stund til
![]()
Ikke mange plasser bak, men noen hundre innlegg bak. Hun har over 500... Godt over...Du er ikke langt bak da?![]()
Stille???Om det er stille på forumet så leser jeg gjennom og svarer på alt jeg kan...
Eller bånn gass? Heter det bunn også?Ja, bunn gass!!
Det funker desverre ikke her ifh til vikar å slikt. Så må gå fulle dager, men kan f.eks sykemelde meldes 40%, og jobbe 3 dager i uka... Eller 50%. Å jobbe to dager en uke, og tre dager uka etter!Derfor det går Ann med kortere dager...
Mamma liksom! Hahahahaha! Vi andre binder ungene til noen trær eller setter dem i hundegården så vi kan være med på skravling på bv og får bv betennelse.Laaangt! Prøver å være litt mamma også oppi det hele![]()