Ikke så rart når du holder deg her inne i denne trådenEr bedre. Men nå ble jeg litt svimmel igjen, haha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så rart når du holder deg her inne i denne trådenEr bedre. Men nå ble jeg litt svimmel igjen, haha![]()
Nei en kan fort bli svimmel av å henge herIkke så rart når du holder deg her inne i denne tråden![]()
Hva handla duJeg også
Måtte i butikken....![]()
Nå er jeg 1 timeJeg er ca 2 timer![]()
Si det. Har rester fra igår, så må vel spise litt av det. Kanskje litt potetgull, is og sjokoladeKa skal du spise?
Sent from my iPhone using BV Forum
Kos degJenter, da tar jeg meg en pause. Å prøver å overvinne kjøkkenet og pasta carbonara... dere får oppdatere meg senere. Sneiks
Leser dere alltid gjennom alt? Det orker ikke jegNå er jeg 1 time![]()
Hihi en god blandingSi det. Har rester fra igår, så må vel spise litt av det. Kanskje litt potetgull, is og sjokolade![]()
Det gjør jeg ogsåJa, for det er jo ikke mye!!
Nå ligger jeg en time bak og...
Ser den. Men for meg er det sånn pannekaker skal serveresSkeptiskhaha
Er på veiTakk
Var snadder. Ble utrolig nok rester igjen. Bare komme?![]()
Droppet det råe egget; p og lot den være litt på plata for å varmebehandle den litt siden jeg er gravid. Men skal bare helles rett på pastan.NAMM!!!Det så kjempe godt ut!!! *skriver ned oppskrift*
Kokte opp tagliatelle.
Stekte bacon i biter. Vanlig skivet bacon skjert i mindre biter.
Nesten 1 dl fløte,2 eggehviter,2ss permasan,3-4 ss pastavann. Vispes sammen. Tøm vannet fra pastaen og hell over sausen. Strø over persille og bacon. Og kværnet pepper.
Skulle egentlig ha smårettskinke på men glemte det. Var godt.
Hihi...flaks for meg som er på tur daHaha ble faktisk mer enn nok i dag. Hjalp på at mannen spiste sen lunsj![]()
Altfor tidligVeldig negativt på begge!! Haha
Men er jo bare evnt dpo 8 da![]()
Så deilig*rape* Mette hele gjengen![]()
TakkGratulerer![]()