Ja, sesong 7 har begynt på sumo. Alle sesongene fra 1-5 ligger ute. Hele sesong 6 kommer ikke før 15 da. Men det går da fortAha. Vi har kjøpt dvd en.. Trodde sesong 7 var begynt å ligge ute på sumo nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sesong 7 har begynt på sumo. Alle sesongene fra 1-5 ligger ute. Hele sesong 6 kommer ikke før 15 da. Men det går da fortAha. Vi har kjøpt dvd en.. Trodde sesong 7 var begynt å ligge ute på sumo nå?
Det skjønner jegJentungen er helt vill på de. Spiser nesten ikke annet!
Ja syns alle er veldig like jeg!! Vanskelig å skille...Åhhh. Det var voldsomtkan jo godt hende det e noen av de som går her også uten at de vet det. Mangen av disse prikkene e jo så like og. Veldig vanskelig syns eg.
Sent from my iPhone using BV Forum
Suppa var god ja. Savna selvfølgelig litt salt og pepper, men teit å spørre om detHøres gøy ut![]()
Var suppa god?
Ikke lenge til detJa, sesong 7 har begynt på sumo. Alle sesongene fra 1-5 ligger ute. Hele sesong 6 kommer ikke før 15 da. Men det går da fort![]()
Du får oppdatere oss om hvordan det gikk når du kommer tilbakelykke til!
Oppdatering og bilde![]()
Såpass! Ikke noe chips til kvelds daJa, minsten tok seg av den oppgaven. Han hadde vært i skuffen å funne en chipspose som akkuratt va åpnaden helte han oppned fra kjøkkenet og gjennom hele stuen (les:50kvadrat meter gulv full av chips)
fekk meg bitte liten jobb der ja for at eg synda og duppa av
![]()
Ja syns alle er veldig like jeg!! Vanskelig å skille...
GrattisOj. Jeg skrev innlegg nr 10000 :Ohaha
Å fytti!Jeg har tatt salt på min grøt flere ganger, ikke så godt det hellerÆSj
NAMM!!!Kokte opp tagliatelle.
Stekte bacon i biter. Vanlig skivet bacon skjert i mindre biter.
Nesten 1 dl fløte,2 eggehviter,2ss permasan,3-4 ss pastavann. Vispes sammen. Tøm vannet fra pastaen og hell over sausen. Strø over persille og bacon. Og kværnet pepper.
Skulle egentlig ha smårettskinke på men glemte det. Var godt.
Nei, det er ikke detIkke lenge til det![]()
Bånn gassDet går ganske hurtig unna her inne må jeg si![]()
Såpass! Ikke noe chips til kvelds da![]()
Ja ikke å anbefaleÅ fytti!![]()
De har det overalt mener jeg. Finner de uansett hvilken butikk jeg er på jegOkei, da skal jeg se på Kiwi neste gang![]()
Syke damerJeg er borte 10 minutt så er det skrevet over 50 innlegg![]()
Er statlig ansattE du kommunalt ansatt? Eg har sendt hvert år, men siden vi e så stor kommune har eg jo aldri blitt forhandla om. Her e det fagforbundet som forhandle for oss. Så vi slepp heldigvis å informera arbgiver om ka lønn vi vil ha
Hihi ja skikkelig skravlehøner!Syke damer![]()
Nammis! Fortsatt sultenKokte opp tagliatelle.
Stekte bacon i biter. Vanlig skivet bacon skjert i mindre biter.
Nesten 1 dl fløte,2 eggehviter,2ss permasan,3-4 ss pastavann. Vispes sammen. Tøm vannet fra pastaen og hell over sausen. Strø over persille og bacon. Og kværnet pepper.
Skulle egentlig ha smårettskinke på men glemte det. Var godt.