Skravletråd :)

God kveld alle sammen:)
Dere skravler så godt dere kan ser jeg:p
God kveld! Jeg klarer ikke å henge med i det hele tatt! Var litt sosial og svupp var jeg flere timer bak :eek:

Ja, minsten tok seg av den oppgaven. Han hadde vært i skuffen å funne en chipspose som akkuratt va åpna :p den helte han oppned fra kjøkkenet og gjennom hele stuen (les:50kvadrat meter gulv full av chips) :p fekk meg bitte liten jobb der ja for at eg synda og duppa av :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Woops.. Sånn kan det gå :P Kjipt!

Ja, no e det vel ikke så mye mer som gjenstår her. :)

Nei, det kan det ikke være. Spent på om vi får vannkopper her snart. Noen som har i barnehagen:/

Nei, det va noe drit det der. Vi fortsetter no med prikker her på minsten. Uvist om det e hånd,fot og munnsyken, brannkopper eller vannkopper da alle tre herjer i barnehagen for tia. Håper det e vannkoppene. De gjør no en nytte for seg i det minste :D

Håper du også kommer deg snart no. :)

Eller evnt femte barnesykdom? Der får en også prikker (utslett)

Har ds smakt "the real deal" på sånn mexicansk restaurant. Håper da de lager skikkelig :p
Det gjør de jo :) blir jo litt som hjemmelaget det da.

Uuuh. Sett Ouija traileren? Den så gøy ut!

God kveld! Jeg klarer ikke å henge med i det hele tatt! Var litt sosial og svupp var jeg flere timer bak :eek:
Jeg er borte 10 minutt så er det skrevet over 50 innlegg :P

Jah. Utspekulert. Bare 16 mnd. Men de veit akkuratt ka de skal gjøre :p

Klart de gjør :D Og ingenting er gøyere enn å snoke i kjøkkenskapa vel :D

Jeg kommer nok til å prøve alt mulig når termin nærmer seg eller jeg går på overtid :P
Tror vi alle prøver typiske kjerringråda :p
Hahaha. Pepper hørtes ikke like godt ut på grøte ;)
Nei. Det ble fort oppdaga! :p
Ja, minsten tok seg av den oppgaven. Han hadde vært i skuffen å funne en chipspose som akkuratt va åpna :p den helte han oppned fra kjøkkenet og gjennom hele stuen (les:50kvadrat meter gulv full av chips) :p fekk meg bitte liten jobb der ja for at eg synda og duppa av :D

Uuuuh! Kos deg hahaha :p

Nei, det kan det ikke være. Spent på om vi får vannkopper her snart. Noen som har i barnehagen:/

Men det e like godt å bli ferdig med de da :) blir verre og verre jo eldre de blir :/

Back
Topp