Molly
Med lille spira i magen <3
Jeg har tatt salt på min grøt flere ganger, ikke så godt det hellerHahaha. Pepper hørtes ikke like godt ut på grøte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tatt salt på min grøt flere ganger, ikke så godt det hellerHahaha. Pepper hørtes ikke like godt ut på grøte![]()
Okei, da skal jeg se på Kiwi neste gangHar ikke funnet de alle plasser. Kjøpte de på kiwi![]()
Dere har virkelig fått alt på en gang daJa, det håper jeg også.
God kveld! Jeg klarer ikke å henge med i det hele tatt! Var litt sosial og svupp var jeg flere timer bakGod kveld alle sammen
Dere skravler så godt dere kan ser jeg![]()
Woops.. Sånn kan det gåJa, minsten tok seg av den oppgaven. Han hadde vært i skuffen å funne en chipspose som akkuratt va åpnaden helte han oppned fra kjøkkenet og gjennom hele stuen (les:50kvadrat meter gulv full av chips)
fekk meg bitte liten jobb der ja for at eg synda og duppa av
Sent from my iPhone using BV Forum
Hahahaha. Nei det har nok lite å si![]()
![]()
Dusjing av jentungen, spise, skravle, spise, skravle![]()
Nei, det kan det ikke være. Spent på om vi får vannkopper her snart. Noen som har i barnehagen:/Ja, no e det vel ikke så mye mer som gjenstår her.![]()
Eller evnt femte barnesykdom? Der får en også prikker (utslett)Nei, det va noe drit det der. Vi fortsetter no med prikker her på minsten. Uvist om det e hånd,fot og munnsyken, brannkopper eller vannkopper da alle tre herjer i barnehagen for tia. Håper det e vannkoppene. De gjør no en nytte for seg i det minste
Håper du også kommer deg snart no.
Det gjør de joHar ds smakt "the real deal" på sånn mexicansk restaurant. Håper da de lager skikkelig![]()
Jeg har tatt salt på min grøt flere ganger, ikke så godt det hellerÆSj
Jeg orker ikke prøve oppdatere meg en gangGod kveld! Jeg klarer ikke å henge med i det hele tatt! Var litt sosial og svupp var jeg flere timer bak![]()
Woops.. Sånn kan det gåKjipt!
Jeg er borte 10 minutt så er det skrevet over 50 innleggGod kveld! Jeg klarer ikke å henge med i det hele tatt! Var litt sosial og svupp var jeg flere timer bak![]()
Klart de gjørJah. Utspekulert. Bare 16 mnd. Men de veit akkuratt ka de skal gjøre
Tror vi alle prøver typiske kjerringrådaJeg kommer nok til å prøve alt mulig når termin nærmer seg eller jeg går på overtid![]()
Nei. Det ble fort oppdaga!Hahaha. Pepper hørtes ikke like godt ut på grøte![]()
Uuuuh! Kos deg hahahaJa, minsten tok seg av den oppgaven. Han hadde vært i skuffen å funne en chipspose som akkuratt va åpnaden helte han oppned fra kjøkkenet og gjennom hele stuen (les:50kvadrat meter gulv full av chips)
fekk meg bitte liten jobb der ja for at eg synda og duppa av
![]()
Det går fort i svingene her inneJeg er borte 10 minutt så er det skrevet over 50 innlegg![]()
Kan du ta opp da? Har kun sett den første episoden jeg. Tatt opp resten.Åh det var litt sent, når jeg må opp 5.30 i morgen :/ !
Nei, det kan det ikke være. Spent på om vi får vannkopper her snart. Noen som har i barnehagen:/