Jenter, da tar jeg meg en pause. Å prøver å overvinne kjøkkenet og pasta carbonara... dere får oppdatere meg senere. Sneiks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får oppdatere oss om hvordan det gikk når du kommer tilbakeJenter, da tar jeg meg en pause. Å prøver å overvinne kjøkkenet og pasta carbonara... dere får oppdatere meg senere. Sneiks
Synes heller ikke det hørtes noe godt ut, men har sett bilder av at det skal være sånnJeg også men det skal vist være sånn![]()
Hvis jeg overlever.Du får oppdatere oss om hvordan det gikk når du kommer tilbakelykke til!
Oppdatering og bildeJenter, da tar jeg meg en pause. Å prøver å overvinne kjøkkenet og pasta carbonara... dere får oppdatere meg senere. Sneiks
Hihi la oss håpe du gjør det daHvis jeg overlever.
Ok! Deal!Oppdatering og bilde![]()
Smakte pannekakene?Du får oppdatere oss om hvordan det gikk når du kommer tilbakelykke til!
Gleder megOk! Deal!
Var jo ikke sååå mye da??? 30-40 innlegg kanskje...
What?Hehe jeg klarer ikke å tro det heller
akkurat som jeg ikke klarer å tro at folk ikke liker kanel på grøt
![]()
15 sider , herregud.
Får oppdatere meg senere for jrg er bare sur!!
TakkKos dere![]()
Hehe jeg klarer ikke å tro det heller
akkurat som jeg ikke klarer å tro at folk ikke liker kanel på grøt
![]()
Enig med duOppdatering og bilde![]()
Haha ble faktisk mer enn nok i dag. Hjalp på at mannen spiste sen lunsjDa må du lage mer![]()
Ja??? Hvordan gikk det da??![]()
Ja de smakte godt, nå er jeg mettSmakte pannekakene?
Heihei, her skravles det ser jeg ^^
Holder på å lage pannekaker jeg nå, hva dere skal ha til middag?
Ja! 20min for sen da. Men heldigvis holder jo maten seg god uansettHater når sånt skjer![]()
Åja. Lage deg skilt og greier syns jeg. Diplom!Hihi...noe å skryte av liksom![]()