Molly
Med lille spira i magen <3
Ja her går det fort i svingeneKommer deg fort oppover om du fortsetter å henge her inne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja her går det fort i svingeneKommer deg fort oppover om du fortsetter å henge her inne![]()
Takk for detGratulerer til alle som vant i topp100!!!
Spesielt til ninhursag![]()
Kos deg med mat og gærningeneHenger bak, rekker ikke ta igjen. Nå må jeg lage mat. Gærningene kommer snart hjem. Snakkes i 19-20 tiden![]()
GrattisTakk for det![]()
Dem fant ingen sammenheng. Og på sykehuset mente de at det ille var noen grunn til sjekk. Men legen sa jeg skulle føle på magefølelsen i løpet av helga og ringe legevakta hvis det ble værre. Og heller kontakte igjen på mandag tirsdag hvis det enda var der.
Nå har jeg sett henne(snoket på Face) hun vet ikke nøyaktig hvor jeg bor, så blir vel heller jeg som må selg lodd hos henneHihi ja!! Hvis ikke får du gå på døra hennes å selge lodd eller noe..Å bare spørre om du kan låne toalettet, så du kan se hvordan ho har det![]()
GratulererStelleveske!så utrulig kjekt
eg blei heilt satt ut av å lese trekninga
![]()
Rømmegrøt og spekeskinke <3
Pysj! Grattis ronja!!GrattisHva vant du?
Hihihi du får gjøre det!Nå har jeg sett henne(snoket på Face) hun vet ikke nøyaktig hvor jeg bor, så blir vel heller jeg som må selg lodd hos henne![]()
Haha...en måned er lenge å venteNå er vi ferdige og har en mnd på å lade opp til neste trekning... haha![]()
Pysjen var kjempe fin!!!Pysj! Grattis ronja!!
Er du ren og pen?Nei, nå MÅ jeg komme meg i dusjen!!!!!
Er jo leeeeeenge siden jeg skrev det xDJeg er her![]()
Då trur eg ikkje det e samme grøt. Smørgrøten googla eg og det ligna mer på det vi kaller rømmegraut?![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Heia, heiaHjælp! Må sette inn støtet da skjønner jeg. Skal prøve å komme på 450 tilsammen idag. Men da må jeg skravle noe helt sykt!
Det hørtes Ikkje feil ut i det heile tattHjem og spise våruller![]()