Panting av flasker

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Moro eller kjedelig???

Barna elsker det og jeg synes det er grusomt kjedelig.
Panter ofte for blir sprø av å ha det liggende hjemme....

Hender det dere trykker på rødekors-knappen???

Kjeeedelig.. venter helst lengst mulig, noe som egentlig gjør det verre. Da blir det jo mye om gangen, og da blir det gjerne litt pinlig i tillegg.. :p

Kjeeedelig.. venter helst lengst mulig, noe som egentlig gjør det verre. Da blir det jo mye om gangen, og da blir det gjerne litt pinlig i tillegg.. :p

Haha samme her :-P
Hender jeg trykker på knappen ja, spesielt hvis jeg panter lite :-)

Syns det er kjedelig. Pleier å pante når det ikke blir plass for orker ikke ha det liggende. Trykker av og til på røde kors knappen ja

nødvendig onde? blir il at jeg glemmer å ta med de fulle posene når jeg drar på butikken så da vokser jo haugen da.... og det blir enda kjedeligere å pante haha. Trykker innimellom på Røde Kors knappen :) og har vunnet 100,- to ganger :)

Boring!!!! Og det hjelper jo lite å utsette og utsette, så man blir stående en halv evighet når man først gjør det heller:(

Jeg haaaaater det! Er alltid mannen som panter her i huset. Hender han trykker på røde kors-knappen, ja.

Her samler det lokale idrettslaget inn, så da får de dem.

Gubben som panter. Men han er flink å panter ofte da :)

Kjedelig, men må gjøres. Mannen insisterer på å ta vare på og pante bokser fra Sverige å, det er verre. Må ha bokser liggende ute i boden helt til neste gang vi skal dit.
clear.png
clear.png
BAH!

Å pante er ikke det mest spennende jeg gjør, men prøver å ikke la det samle seg for mye om gangen. Trykker alltid på lotteriknappen til Røde Kors og her en dagen vant jeg hundre kroner :D

Kjedelig, men greit nok. Panter ofte, så blir jo oftest da rødekors knappen. Pizzabakeren her har også begynt å samle inn flasker for å hjelpe nede i Kongo med skolegang til unge der. Flott tiltak :)

Her er utfordringen bare å huske å faktisk ta med de posene på butikken... Deretter leverer vi dem bare i hånda til en av dem som jobber på butikken og så teller de på gamlemåten.... ;-) Sånn er de tå bo i gokk.... :-D

Synes det er gørrkjedelig å pante, men veldig gøy å få pengene:p så jeg kaster ikke flasker. Som regel er det samboer som panter. Han elsker det:D

Det er helt greit selv om det selvsagt ikke akkurat er festlig ;). Går kjapt å pante og gutten min får panten på sparebøssen stort sett hver gang.

Helt OK å pante, litt ekstra spenning når jeg trykker på lotteriknappen, haha :P

Back
Topp