Panting av flasker

Jeg hater å pante flasker. Synes av en eller annen grunn at det er flaut[emoji52]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kedeligt men må gjöras, mannen gjör det aldrig . Så de blir meg som må. Gutten på 2 syns de e kjekt när me stappar flaskerna og de försvinner :-)

Jeg syns det er kjedelig og glemmer det hele tiden så det hoper seg opp med poser her, guttungen syns det er kjempegøy da:)

Bruker å vente til jeg har en del å pante, så ber jeg alltid om å få panten i mynt slik at jeg kan putte det på sparebøssa og spare til et bestemt formål :)

Panter sjelden flasker, for her pleier de å samle flasker til elevene på ungdomskolen. Så noen ganger i året annonserer de på forhånd at de skal samle flasker, foreldrene kjører elever rundt i bygda, og vi har da kanskje fått samlet opp en sekk med flasker som vi bare kan sette på trappa og bli kvitt.

Ekstremt kjedelig! Drøyer det til det lengste...

Selve pantinga er jo gøy, men synes samtidig det er grusomt flaut (ja, er rar sånt). Siden jeg synes det er så flaut samles det også opp veldig mye flasker og da blir det jo ekstra flaut!;)
Når vi først har fått det gjort er vi så griske at vi tar pantelappen selv;-0

Jeg må innrømme at jeg syns det er litt gøy å pante:P
Gir til røde kors.
Ekstra artig er det jo at du må trykke på lotteriknappen 2 ganger. Så da teller jeg alltid 1-2-3 før jeg trykker andre gang. Sett for mye spesialagent oso:P

Vi panter ofte flasker, sånn at det ikke skal hope seg så veldig opp.. hater å komme på butikken å pante pose etter pose med flasker, så blir maskinen full og det begynner å pipe :P Hender at jeg trykker på pantelotteriet også en sjelden gang :P

utrolig kjedelig!!! før jeg ble sammen med han jeg er gift meg nå, så kastet jeg flaskene fordi jeg ikke gadd å pante de... nå kaster jeg de bare ut i garrasjen, så får mannen ta seg av pantejobben, for jeg gjør det ikke.

Jeg må innrømme at jeg syns det er litt gøy å pante:P
Gir til røde kors.
Ekstra artig er det jo at du må trykke på lotteriknappen 2 ganger. Så da teller jeg alltid 1-2-3 før jeg trykker andre gang. Sett for mye spesialagent oso:P
Hehe, oso :-D Jeg synes også det er gøy å pante :p

Jeg synes det er kjedelig, men går helt greit så lenge det ikke er langh kø.

Hehe, oso :-D Jeg synes også det er gøy å pante :p
Oso er morsom vettu, men temmelig dum i grunn:P Har bestlt en oso bamse til veslegutt nå, blir spennende å se reaksjonen hans:D

Godt vi er flere som syns det er gøy;)

Back
Topp