Panting av flasker

Her i huset er det mannen sin jobb å panteflasker... Dritakjedeligjobb!

Synes det er helt greit. Trykker på røde kors-knappen hvis det er snakk om 20-30 kroner.

Drit kjedelig! Trykker avogtil på knappen, bare vunnet 1 brus hittil :p

Jeg hater å pante flasker!!! Så her planter vi sikkert 1 gang i 1/2 året :p

Kjedelig, men prøver å gjøre det før det samler seg for mye. Syns det er flaut de gangene vi har panta for typ 150 kr :P

Prøver å ta litt om gangen. :) Trykket på røde kors knappen et par ganger, men vinner ingenting. :P

Værste eg gjør. Glemmer de alltid. Så hoper det seg opp. Så til slutt må eg jo ha 10 poser med meg på butikken :/ så piper alltid automaten for det e fullt halvveis ut i pantinga. Må vente 15 min på at de skal få tømt unna flaskene. Så e det på ann igjen. Ungene e over alt, kjefting mer panting litt kjefting, kø.... Nei, fysja meg. Værste sort :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Samler opp til 2 bæreposer med flasker, så får jentene pante en pose hver :) så bruker de det enten i butikken eller tar med hjem på sparebøssene sine. Funker fint det.

Gruusomt kjedelig, men vi panter fordet. Blir store lass hver gang, og verd nesten ingenting.

Synes det er helt greit og trykker alltid på Røde kors knappen:D

Vi venter lengst mulig. Og da er det værst. Og mannen som gjør det mest. Og han trykker på rødekors knappen ofte. Allefall på litt av beløpet.

En ting man bare må gjøre :p Hender jeg trykker hvis det er lite penger :) Stort sett et det alltid masse siden vi aldri husker å pante...

Kjedelig, men må gjøres. Mannen insisterer på å ta vare på og pante bokser fra Sverige å, det er verre. Må ha bokser liggende ute i boden helt til neste gang vi skal dit.
clear.png
clear.png
BAH!
Haha, det har vi å :-)

Her sender jeg ungene for å pante flasker innimellom, de synes det er gøy og samtidig får de kjøpt seg
litt lørdagsgodt selv. (normalt kjøper jeg til alle på fellesen)

Jeg glemmer det alltid og irriterer meg over masse flasker og bokser i skapet. Men nå er det heller ikke jeg som har drukket av de. Har sagt til sønnen min at han kan gå å pante så får han pengene for det. Da er det motiverende ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er drit kjedelig :P haha, så det er mannen som gjør det :P Vi prøver å gjøre det ofte, så det ikke blir så flaut :P Haha..

Men det er faktisk ofte at skoleklasser kommer for å samle inn, det er genialt :P

Kjedelig, men må gjøres. Mannen insisterer på å ta vare på og pante bokser fra Sverige å, det er verre. Må ha bokser liggende ute i boden helt til neste gang vi skal dit.
clear.png
clear.png
BAH!

Du kan pante svenske bokser her i Norge også. Får ikke pengene for de, men de blir iallefall sendt til gjenvinning.

Back
Topp