Det er jo så deilig og ligge i sengen på morgningen ♡Jeg elsker sengen vår, har ikke mye lyst til å stå opp derfra om morgenen, nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo så deilig og ligge i sengen på morgningen ♡Jeg elsker sengen vår, har ikke mye lyst til å stå opp derfra om morgenen, nei
Episoden hvor hun besvimerjeg ser luksusfellen..
EnigDet er jo så deilig og ligge i sengen på morgningen ♡
Og det er det viktigsteDu velger selv og røyke men det har ikke barnet i magen eller de utenfor valgt. Det valget får de ta senere når de er gamle nok til det
![]()
Ei anna ei nåEnda?![]()
Episoden hvor hun besvimer![]()
Snakk om og plutselig få seg et livEi anna ei nå![]()
Har du ikke satt den serien på serieopptak?
Fordi hun har spilt så mye?Jepp, og jeg tror det skjer snart
Fordi hun har spilt så mye?
Og jeg som fikk panikk fordi jeg hadde brukt 70 kroner på candy crush i gårHelt korrekt
I morgen har jeg ikke noe liv xD hahaSnakk om og plutselig få seg et liv![]()
Takk og lov for detI morgen har jeg ikke noe liv xD haha
Skravleoppladning?Takk og lov for deti morgen begynner oppladningen min
![]()
Nå er det noe feil her. Når du skriver får du ditt gamle profilbilde frem, men når noen siterer deg får du det du har...snodig.Fordi hun har spilt så mye?
Og jeg som fikk panikk fordi jeg hadde brukt 70 kroner på candy crush i går![]()
Jeg skal på besøk til Liisjja og vi skal shoppe så da må bekkenet mitt være sånn nogenlunde i ordenSkravleoppladning?
Nå er det noe feil her. Når du skriver får du ditt gamle profilbilde frem, men når noen siterer deg får du det du har...snodig.
Er du sikker på du vil vite det?Det er kr 70,- mer enn jeg har brukt.
Hvor langt har du kommet?