Nei det er nok naturligmen tenkte mer på at det ikke var fyfy da
![]()
Den gang var det også greit å røyke når man var gravid....
Mye har endret seg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er nok naturligmen tenkte mer på at det ikke var fyfy da
![]()
Elsker og soveEr alt for glad i å sove jeg![]()
Der står jeg overSkravling hele natta hørtes slitsomt ut
Det er det absolutt!!Elsker og soveMen kjedelig og legge seg noen ganger
![]()
Jeg får dårlig samvittighet når jeg er borte fra jobb jeg og men det er ingen som takker meg når jeg sliter meg helt fullstendig ut. Og jeg setter ikke min helse på spill fordi jeg får litt dårlig samvittighetOg meg :/
Det gjør jeg ogsåDer står jeg over![]()
Og godt er detDen gang var det også greit å røyke når man var gravid....
Mye har endret seg...
Liker ikke røyking uansett jegOg godt er det![]()
Og godt er det![]()
Kjedligere å stå oppElsker og soveMen kjedelig og legge seg noen ganger
![]()
Ja, det er kjempe braJeg syn det er veldig bra at helsevesenet har brukt resurser på å kartlegge hva som er bra, og ikke bra for neste generasjon allerede før den blir født.
Det er etter min mening en veldig god insistering, og gir oss en trygghet.
Liker ikke røyking uansett jeg![]()
Helt enig. Helt rett tankegang. Ingen som belønner meg for å komme dårlig på jobb heller :/Jeg får dårlig samvittighet når jeg er borte fra jobb jeg og men det er ingen som takker meg når jeg sliter meg helt fullstendig ut. Og jeg setter ikke min helse på spill fordi jeg får litt dårlig samvittighet
Kjedligere å stå opp![]()
Og det er det viktigsteJeg har tidvis vært litt for glad i røyken, men ALDRI når jeg er gravid, inne eller sammen med barna
Elsker vår jeg ogJeg elsker sengen vår, har ikke mye lyst til å stå opp derfra om morgenen, nei
Og her kom jeg opp fra barnerommet... akkurat for sent til å se ønksebarn
Jeg gikk på jobb jeg og skulle stelle pasienter mens jeg kastet opp hele tiden og sov ikke på natta og den dagen det gikk opp for meg at det er et barn i magen jeg har ansvar for at har det bra og at jeg har det bra måtte jeg hive inn håndkleet!Helt enig. Helt rett tankegang. Ingen som belønner meg for å komme dårlig på jobb heller :/