Så deilig daOboy redder halsen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daOboy redder halsen!![]()
Okei, da venter jeg til den er oppdatertTror de oppdaterer 21:30![]()
Hahaha, døds bra!En ekte BV betennelse![]()
Utrolig trist liksomHe he, det gjør jeg også for da må jeg jo skravle mer.
Hva med å ha litt kontroll.. penger kommer jo ikke dettende i fanget på oss.. .Sikkert fordi hu får vite hvor mye hun skylder![]()
Det er det nåNår er det da? Vi satt og snakket om det istad her...
Ja ikke sant, ble skikkelig lei megUtrolig trist liksom![]()
HU skal vel til å besvime akkurat nu føler jeg?Når er det da? Vi satt og snakket om det istad her...
Det klarer du fint i det tempoet her17 innlegg til neste runde tall!
Haha, redd for at legen ikke tror på at jeg er kvalm 24/7, og at hu vil friskmelde meg i morgen og da blir det lite skravling pga ingen energi etter jobb...Skjønner det![]()
Har jeg lurt på også. Jeg bruker aldri penger jeg ikke har.Hva med å ha litt kontroll.. penger kommer jo ikke dettende i fanget på oss.. .
Hvorfor ikkeEller 1200? Er jo like greitt å fullføre med ein gong![]()
Bra jobbet!17 innlegg til neste runde tall!
Tja er vel en grunn til att de er på luksusfellenHva med å ha litt kontroll.. penger kommer jo ikke dettende i fanget på oss.. .
Litt gjerne?Hihi, utspekulerte kvinnfolk![]()
Her er det halsbrann hver dagskikkelig stas! Og jeg som eeeelsker sterk mat. Skal si jeg er litt ekstra plaget for tiden.
Ingen problem det neiDet klarer du fint i det tempoet her![]()
Jeg vet...Nå går det unna her, må hele tiden bla meg tilbake for å finne svarene.. Hehe!
Jeg var kvalm 24/7 frem til uke 21 forrige gang. Hvor langt er du nå?Haha, redd for at legen ikke tror på at jeg er kvalm 24/7, og at hu vil friskmelde meg i morgen og da blir det lite skravling pga ingen energi etter jobb...