Jeg fant han på skolen for 11 år siden, men la ikke beslag på han før i 2011. Han har blitt godt oppdratt etter detGuri, for en snill mann
Hvor fant du han??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant han på skolen for 11 år siden, men la ikke beslag på han før i 2011. Han har blitt godt oppdratt etter detGuri, for en snill mann
Hvor fant du han??![]()
En kjempe deilig følelseJa, det vet jegDerfor det er så ekstremt godt
Kjenner liksom halsen blir levelig igjen fort da
![]()
Har lyst til å kjøpe meg oboy hver gang jeg er på butikken, men har klart å holde megJa, det vet jegDerfor det er så ekstremt godt
Kjenner liksom halsen blir levelig igjen fort da
![]()
Ååååå.... Kanskje det er det man skal satse på ja. Oi! Da må jeg skravle mye mer idag. Skulle stoppet på det forrige runde talletfår aldri lagt meg!
Snakker du om meg igjen???Lever litt i fornektelse du eller?![]()
En ekte BV betennelseDet er fare for det jaEller senebetennelse og alt som er...
Fordi jeg tydeligvis fungerer dårlig xD.. tenker en ting, skal si noe annet. Blander.. og hokuspokus! !! Nye rare ord. Eller feile ord. . Ta-da.. der lærte du noe nytt?Hvorfor det da???
Helt klart! Kan ikke utsette meg for det endaJeg er heller ikke enig i at det skal skje
Derfor er det greit å vente litt med mer![]()
Tror jeg gråt verre da enn under fødselenGuri malla som jeg skreik! Og jeg vet også hvordan ses 6 ender, irriterer meg. Setter vel igang fødsel tenker jeg![]()
Det må du joSkal prøves om jeg våkner i natt![]()
Det må jeg ogsåNå går det unna her, må hele tiden bla meg tilbake for å finne svarene.. Hehe!
Skjønner detMå opp på 1200 ganske fort ;kr
Tror de oppdaterer 21:30Må snart inn å se jeg også
Håper de oppdaterer snart![]()
Oppi hodet mitt er det rundt når man har 5400 liksom. Men vet ikke hva andre menerHva er rundt da? 50 og 100 eller?![]()
He he ja , snakker alltid om degSnakker du om meg igjen???
Noen som skal se luksusfellen etterpå? Hun som besvimer![]()
Haha, ny diagnose på mange sjukmeldingar framover detEn ekte BV betennelse![]()
Godt det ikke bare er magDet må jeg også![]()
Hihi, utspekulerte kvinnfolkHelt klart! Kan ikke utsette meg for det enda
Tror jeg gråt verre da enn under fødselen
Det må du jo![]()
Hahaha!Fordi gjelden er høyere enn hun tror..
Du er flink, jeg har gjemt den daHar lyst til å kjøpe meg oboy hver gang jeg er på butikken, men har klart å holde meg![]()