Skravletråd :)

Tror ikke jeg prøvde det. Funker det da godt? :D
Faktisk ikke så dum. Litt ekkel i starten, men det går seg til. Tyggis til 100kr bør funke!!

Skjønner den. Har kommet til sesong 6 av soa nå, og den kommer ikke før 15.oktober. Så har 2 uker til å se noe annet:)
Jeg har pause der :P Ble så sinna og lei meg i sesong 5 :P Måtte rett og slett pause serien. Men har frem til sesong 7 på dataen da :)
Skal nok tilbake snart, må bare komme over sjokket mitt :P Levde meg for mye inn i serien jeg hahaha. Prøvde for noen uker siden, men ble bare sinna igjen :P

Jeg har pause der :P Ble så sinna og lei meg i sesong 5 :P Måtte rett og slett pause serien. Men har frem til sesong 7 på dataen da :)
Skal nok tilbake snart, må bare komme over sjokket mitt :P Levde meg for mye inn i serien jeg hahaha. Prøvde for noen uker siden, men ble bare sinna igjen :P
Jeg også ble forbanna! Klump i magen og skikkelig sorg... Skal straks kjøpe 6. Må ha alle på DVD jeg :p

Jeg leste om noe som skjer i slutten av sesong 6, det var litt kjedelig da:/
Heller ikke helt fornøyd med alt som har og skal skje i serien.
Må se ferdig uansett da:p

Back
Topp