Jepp det er du! Drøyt med 90 til på 3,5 time daMå visst det, for nå er jeg over det tallet jeg skulle på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp det er du! Drøyt med 90 til på 3,5 time daMå visst det, for nå er jeg over det tallet jeg skulle på
Er vel enig der. Hverken jeg eller mannen min følger med men er vi hos noen som må se det.. så skjønner vi tegninga med en gangOm det gjelder Hotel Cæsar kan man vel hoppe inn 10 år etter og fremdeles ikke miste særlig?![]()
Sofatjeneste her også. Hulerboermannen gir meg fotpleie.Ingen planer...kun sofatjeneste
Du da??
Hehe, 100 er jo litt rundareHa ha morsom du. Nei tror det må bli 50 nå, ellers kommer jeg meg aldri i seng
Tror ikke jeg prøvde det. Funker det da godt?Hahafikk det sist gang jeg også. Fy hæsli! Nå går det i Link tyggis.
Skjønner den. Har kommet til sesong 6 av soa nå, og den kommer ikke før 15.oktober. Så har 2 uker til å se noe annetHer også, men blir litt lei serier også i lengden![]()
Deilig det daKjennes ikke ut som jeg har sovet noe da, så det blir vel snart senga![]()
Det hørtes da voldsomt utEi som besvimer der i dag
Makan!!Men vi sier det for deg![]()
Haha, ja samme her. Jeg ser det ikke, men min mor ser detEr vel enig der. Hverken jeg eller mannen min følger med men er vi hos noen som må se det.. så skjønner vi tegninga med en gang
Kan ikke utsette noe her neiDet har jeg også. Funker vel ikke å utsette til dagen etter, for da blir jo bare avstanden større.
Samme her. Blir så alt for hekta.Takk for tips
Så mer film før, nå går det mest i serier![]()
Er du inne på profilen for å telle, eller kan du sjå det ein plass?Jepp det er du! Drøyt med 90 til på 3,5 time da![]()
Hvilken serie???Ei som besvimer der i dag
Sant nok, men tror ikke jeg orker detHehe, 100 er jo litt rundare![]()
Mange som er skravlete i dagFortere enn jeg trodde hvertfall
LuksusfellenHvilken serie???
Du kan regne ut antall innlegg på profilen jaEr du inne på profilen for å telle, eller kan du sjå det ein plass?
Men nå er du nok i mål??Nope, mangler fortsatt 13 innlegg
Skjer innimellom det også tydeligvisDet hørtes da voldsomt ut![]()