Må visst det, for nå er jeg over det tallet jeg skulle påGå for neste runde tall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må visst det, for nå er jeg over det tallet jeg skulle påGå for neste runde tall![]()
Juni Anker Hansen ser jo i alle fall lik utOm det gjelder Hotel Cæsar kan man vel hoppe inn 10 år etter og fremdeles ikke miste særlig?![]()
Ja, de kan ikke ha gjort mye i dagSå det , er noen som srakvler hinsides mye her inne.
Er noe shit det der. Sleit daglig i svangerskapet jeg også. Ingenting som funka da. Eller fikk noe på sykehuset som funka, men jeg spydde det bare oppHer er det halsbrann hver dagskikkelig stas! Og jeg som eeeelsker sterk mat. Skal si jeg er litt ekstra plaget for tiden.
Ja, starter om 5 minBegynner det 20.30 eller?
Du ser vel at jeg står på så godt jeg kanNei, det har du i grunn ikke
YayMå visst det, for nå er jeg over det tallet jeg skulle på
Okei, da må jeg se påJa, starter om 5 min![]()
Synes du er skikkelig flink jegDu ser vel at jeg står på så godt jeg kan![]()
Her også, men blir litt lei serier også i lengdenTakk for tips
Så mer film før, nå går det mest i serier![]()
Åh. Teit. Nå fikk jeg lyst på oboy... tror jeg lager meg en croissant og oboyOboy er godt!Halsbrann er ikke godt
Ei som besvimer der i dagOkei, da må jeg se på![]()
Det har jeg også. Funker vel ikke å utsette til dagen etter, for da blir jo bare avstanden større.Ja, jeg var inne å tittet
Kom sent i gang, så har litt å ta igjen![]()
HahaEr noe shit det der. Sleit daglig i svangerskapet jeg også. Ingenting som funka da. Eller fikk noe på sykehuset som funka, men jeg spydde det bare oppSÅ hjalp lite
![]()
Sånn kan det gå, sa det gikk fortMå visst det, for nå er jeg over det tallet jeg skulle på
Mmmm! Det hørtes godt ut jo!!Åh. Teit. Nå fikk jeg lyst på oboy... tror jeg lager meg en croissant og oboy![]()
Ha ha morsom du. Nei tror det må bli 50 nå, ellers kommer jeg meg aldri i sengYayKengu er her i nesten 100 innlegg til
Er det heile 100 du går for forresten?
Takk for detSynes du er skikkelig flink jeg
Hørtes godt utÅh. Teit. Nå fikk jeg lyst på oboy... tror jeg lager meg en croissant og oboy![]()
Fortere enn jeg trodde hvertfallSånn kan det gå, sa det gikk fort![]()