Det er i alle fall planenDet klarer du!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er i alle fall planenDet klarer du!
Vel vel, ikke alt for mange svar, bare at det var værre enn hva jeg trodde. Jeg skulle likevel ikke ha for høye forventninger. Han skulle bli ferdig med rapporten innen en uke og sender den til både advokaten og meg. Så fort jeg får den kommer jeg til å purre på advokaten annenhver dag. Jeg er ikke keen på at dette skal dra ut noe lenger nå.Håper det gikk fint og du fikk svar![]()
Fin gjeng å skravle med her inne, så det blir nok mange innleggDet er i alle fall planen![]()
Ja, det er det heldigvisFin gjeng å skravle med her inne, så det blir nok mange innlegg
Har du sett på oktoberlista enda? Det er jo mange som har godt over 100 innlegg allerede i dag.Fin gjeng å skravle med her inne, så det blir nok mange innlegg
Prøver da så godt vi kanGurimalla for noen skravlehøner dere har vært i dag!!
Så det , er noen som srakvler hinsides mye her inne.Har du sett på oktoberlista enda? Det er jo mange som har godt over 100 innlegg allerede i dag.
Ja, jeg var inne å tittetHar du sett på oktoberlista enda? Det er jo mange som har godt over 100 innlegg allerede i dag.
Drikk litt kaffi.Ja, det er det heldigvis
Håper bare jeg klarer å holde meg våken![]()
jeg rakk såvidt noen få innlegg i dag tidlig, så ble det ikke skravling før på ettermiddagen igjenJa, jeg var inne å tittet
Kom sent i gang, så har litt å ta igjen![]()
Hørtes herlig utMannen sover. Begg unga sover. Det regner som bare det og bikkja ligger over beina mine og sover
Herlig rolig kveld ja![]()
Da får jeg ikke sove når jeg skal legge megDrikk litt kaffi.
Det hørtes deilig utMannen sover. Begg unga sover. Det regner som bare det og bikkja ligger over beina mine og sover![]()
Herlig rolig kveld ja![]()
Ingen planer...kun sofatjenesteGod kveld til deg ogplanar for kvelden?
Ja. Bare prøve å tenke noe nytt å se på nå da.Hørtes herlig ut
Håper hu sovner snart daDet hørtes deilig ut
Har ei som ikke sover her enda. Spent på hvor lang tid det tar..
Det er santSkulle helst hatt litt mer ogsåviktig med en god start
![]()
Satser på detHåper hu sovner snart daGammel er hu?