Felles skravle 2015

Oppdatert 17:33

1. Lovebelly: 134
7. Lykkeliten: 85
9. Mars2015: 61
10. Twinkle: 60
13. Kengu: 55
25. trinebeth: 32
38. Sara: 22

Når denne dagen er over har det gått 3 % av oktober, tilsvarende 39 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 18 øverste på listen allerede forbi dagens mål. 100. plassen har 8 innlegg.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Kanskje jeg så på oversikten akkurat LITT for tidlig da. Sto 9 på meg, og det stemmer da ikke...

Jeg bør gå og rydde vaskerommet.

Det må fremmedfolk inn der.

Det er lite, og trangt, og rotete og fullt.

Men nå stoppa vaskemaskina med en feilkode som ifølge google betyr motortrøbbel, ring servicemannen.

SÆRLIG tid til det... Ja, jeg har gjort det før, men da mener jeg at jeg var i permisjon. Eller, vet ikke, muligens ikke.

Vel, jeg eller mannen får ta hjemmekontor den dagen det er, det er jo ikke som om de kommer "presis klokken slik og sånn" akkurat. Mannen jobber sykt mye for tida, så det blir vel meg.

Pokker, dette hadde jeg slett ikke tenkt meg!

(OG selvsagt med sengetøyet, og puta, til lillesøster inni)

Nå sitter jeg endelig inne! Fy søren for et regnvær vi har nå! Skikkelig surt

Der kom plastregnet som var meldt forresten. Like bra vi er hjemme, og ikke på fotballtrening....

Men hun SOVNET på sofaen da....

Nå sitter jeg endelig inne! Fy søren for et regnvær vi har nå! Skikkelig surt

Vi hadde tørt og fint for en halvtimesien. Og plaskregn nå

20 min igjen av fotballtreninga,tipper det er to VÅTE gutter som kommer hjem (en stor og en liten) i kan ikke putte tøyet deres rett i vaskemaskina, men det spørs om vi bør putte begge to rett i dusj eller badekar for litt oppvarming)

20 min igjen av fotballtreninga,tipper det er to VÅTE gutter som kommer hjem (en stor og en liten) i kan ikke putte tøyet deres rett i vaskemaskina, men det spørs om vi bør putte begge to rett i dusj eller badekar for litt oppvarming)
Husker det fra jeg var liten! Så godt å komme inn i ett varmt hus, ta en varm dusj og under pleddet ved siden av mamma og pappa :)

Husker det fra jeg var liten! Så godt å komme inn i ett varmt hus, ta en varm dusj og under pleddet ved siden av mamma og pappa :)

Jeg har et levende minne om... jeg var ikke så lita, for jeg syklet hjem fra skolen, fra ungdomsskolen.

Det begynte å plaskregne, skikkelig, jeg hadde regnjakke, men ikke regnbukse med meg. Først ble bukselåret vått, det rant jo fra regnjakka. Så satt buksa fast i låret. Og det begynte å renne ned over leggen. Så badet tærene mine (det var ca 3 km å sykle totalt sett, helt når det begynte å regne husker jeg ikke, men jeg husker de bakken jeg syklet opp når tærene badet. Nesten hjemme!)

Vel hjemme sa mamma (hun er hjemmeværende, ufør) "Gå rett i dusjen du vennen min, og ta på deg varme klær. Jeg holder på å koke kakao!" :love7

Ja, det kom ganske fort her og men det har vært grått i hele dag! Da ville jeg putta de begge i en varm dusj og varmt badekar :)

Back
Topp