Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Akkurat nå hadde det vært deilig å slippe stallen. Alt er tungt om dagene!Heldige du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå hadde det vært deilig å slippe stallen. Alt er tungt om dagene!Heldige du
Så morsomtBilletter til skjønnheten og udyret på teater i Oslo![]()
Hva skjer med hesten da?Det begynner å bli slitsomtblir nok ikke fryktlig mye lenger
![]()
Ja, gøy å vinne innimellom:=Så morsomt![]()
Så kjipt.!Akkurat nå hadde det vært deilig å slippe stallen. Alt er tungt om dagene!
Jeg er kraftig forkjølet, og burde strengt tatt ikke ha vært på jobb i dag, men har litt for mye å gjøre og dårlig samvittighet for at jeg var hjemme mandag og tirsdagHuff da, hvordan dårlig form?
Trenger nok litt hjelp etterhvertHva skjer med hesten da?![]()
I dag skal vel det ene paret endelig hente gutten sin? Gleder meg![]()
Å, det blir fint<3 antar at tårene kjem dåJa, jeg mener de skal det. Han fra Korea, var det ikke?
Husk og pass på deg selv nå da! Er du syk så er du sykJeg er kraftig forkjølet, og burde strengt tatt ikke ha vært på jobb i dag, men har litt for mye å gjøre og dårlig samvittighet for at jeg var hjemme mandag og tirsdag
Jo, det tror jeg stemmer! Da så ut som mannen endelig viste litt ekte følelser ogJa, jeg mener de skal det. Han fra Korea, var det ikke?
Kanskje noen vil ha den på forTrenger nok litt hjelp etterhvert![]()
Hva slags hest har du?Trenger nok litt hjelp etterhvert![]()
Hei heiHurra hei og hopp! Er det mykje liv her no altså?![]()
Det har eg absoluttHei hei
Hatt en fin dag?
Husk og pass på deg selv nå da! Er du syk så er du syk
Eg er gjerne med. Satsar på topp30Oppdatert 17:33
1. Lovebelly: 134
7. Lykkeliten: 85
9. Mars2015: 61
10. Twinkle: 60
13. Kengu: 55
25. trinebeth: 32
38. Sara: 22
Når denne dagen er over har det gått 3 % av oktober, tilsvarende 39 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 18 øverste på listen allerede forbi dagens mål. 100. plassen har 8 innlegg.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.