Felles skravle 2015

Huff da, hvordan dårlig form?
Jeg er kraftig forkjølet, og burde strengt tatt ikke ha vært på jobb i dag, men har litt for mye å gjøre og dårlig samvittighet for at jeg var hjemme mandag og tirsdag

Hurra hei og hopp! Er det mykje liv her no altså? :-)

Ja, jeg mener de skal det. Han fra Korea, var det ikke?
Jo, det tror jeg stemmer! Da så ut som mannen endelig viste litt ekte følelser og :)

Husk og pass på deg selv nå da! Er du syk så er du syk

Det var omtrent det sjefen min også sa....
Avtalte at jeg også kommer på jobb i morgen slik at jeg får unna det som er viktig, og jeg skal på fysio med bekkenet som er i nærheten av jobben, og dersom jeg ikke er bedre på fredag så holder jeg meg hjemme...
(Mitt forslag)

Oppdatert 17:33

1. Lovebelly: 134
7. Lykkeliten: 85
9. Mars2015: 61
10. Twinkle: 60
13. Kengu: 55
25. trinebeth: 32
38. Sara: 22

Når denne dagen er over har det gått 3 % av oktober, tilsvarende 39 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 18 øverste på listen allerede forbi dagens mål. 100. plassen har 8 innlegg.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Hmm, jentungen har ombestemt seg,hun vil se på storebror som har fotballtrening likevel. Tror vi.

Da må jeg ut da. Det er da i det minste tørt (enda, meldt plaskregn snart, men vi får se om det kommer før de er ferdig) og mildt, så det er jo ikke så ille.

Hadde bare plassert meg trygt under pleddet og innstilt meg på å bli her.

Men ingen unnskyldning, det er kjekt å se ham spille, og ikke har jeg store magesmerter (Jeg bør snart få denne mensen!!!!!!) og ikke er det vått og ikke er det kaldt. Jeg er bare lite lysten. Sliten.

Oppdatert 17:33

1. Lovebelly: 134
7. Lykkeliten: 85
9. Mars2015: 61
10. Twinkle: 60
13. Kengu: 55
25. trinebeth: 32
38. Sara: 22

Når denne dagen er over har det gått 3 % av oktober, tilsvarende 39 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 18 øverste på listen allerede forbi dagens mål. 100. plassen har 8 innlegg.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Eg er gjerne med. Satsar på topp30:D

Back
Topp