Skravletråd :)

Snilt og snilt.... De flytta til Dubai så gadd nok ikke drasse det med seg. Vanskelig å få solgt på finn også når man har ett utenlandsk navn, dessverre.... :(

Har du mistet mammaen din? :( så trist...

Jeg og mamma har aldri vært spesielt nær, men det er blitt bedre etter Ronja ble født.

Snuppa har fryktelig lyst på en lilla vegg og tror hun skal få male den :D men rommet er såpass fint at vi kommer ikke til å bruke tid på det. Men tror hun skal få det fint der likevel :)

Aha..får håpe dere blir fornøyd med det da ;)
Er vel faktisk slik at alt sånt noe skal følge med om det ikke står noe annet spesifisert. Var ihvertfall det vi fikk beskjed om da vi tok over huset :)

Ja, mistet henne i oktober 2009. Kreft :(
Har alltid hatt et veldig godt forhold, så det er som halve meg er revet bort. Og har dessverre ikke noe godt forhold til pappa...
Heldigvis har jeg en søster og hele familien på mamma sin side som jeg har veldig god kontakt med da :)

Du får be henne pynte opp med litt diverse lilla istedet da vettu, så blir hun vel kanskje fornøyd allikevel ;)

Her er ryddedag idag :) så nu er mini ergoen å jeg klar til å rydde :D

Trengs rydding her og, men tror ikke jeg orker.. :p

Skrive en søknad og sånt etterhvert istedet. Føler at det er viktigere akkurat nå :D

Nå tror jeg ikke det er mange minuttene igjen til denne takstmannen kommer! Jeg er spent på hva han sier. Får jeg svar eller tar han bare med rapporten til advokaten? Blir han lenge? Skal han se på mer enn bare taket? Æææææ!!!

Nå tror jeg ikke det er mange minuttene igjen til denne takstmannen kommer! Jeg er spent på hva han sier. Får jeg svar eller tar han bare med rapporten til advokaten? Blir han lenge? Skal han se på mer enn bare taket? Æææææ!!!

Er det for å taksere oppussingen deres?
Hvordan går det ned kjøkkenet? :)

Heia heia! Skriv. Får vi se hva du har skrevet?

Nja...kanskje jeg sender det på pm til deg så du kan hjelpe meg og formulere? :p hihi
Har ikke så lyst å legge den ut helt åpent ;)

Er det for å taksere oppussingen deres?
Hvordan går det ned kjøkkenet? :)
Nei, det er fordi taket i stua henger, så vi har sak med eierskifterforsikringen. Vi får ikke starte på noe oppussing før saken er avklart. Jeg blir sprø! Du har sikkert fått med deg litt saker i media når det gjelder Protector? Det er de advokaten vår kjemper i mot nå! Det kan ta tid.

Nja...kanskje jeg sender det på pm til deg så du kan hjelpe meg og formulere? :p hihi
Har ikke så lyst å legge den ut helt åpent ;)
Gjør gjerne det! Hvis du skulle lagt det ut her kunne du droppet navn og sånn da :p

Nei, det er fordi taket i stua henger, så vi har sak med eierskifterforsikringen. Vi får ikke starte på noe oppussing før saken er avklart. Jeg blir sprø! Du har sikkert fått med deg litt saker i media når det gjelder Protector? Det er de advokaten vår kjemper i mot nå! Det kan ta tid.

Har hørt litt om de ja...
Håper dere får ting i orden kjapt da, så dere får gjort noe der!!

Kan det ha blitt fjernet en tidligere bærevegg der? Vi var å så på et hus hvor dette hadde blitt gjort av tidligere eiere, og det hadde ikke blitt satt inn ny bæring... ganske viktig for å holde taket opp da... :rolleyes:

Gjør gjerne det! Hvis du skulle lagt det ut her kunne du droppet navn og sånn da :p

Får se hva jeg gjør. Først må jeg legge fra meg appen, så jeg faktisk får skrevet noe :p

Trengs rydding her og, men tror ikke jeg orker.. :p

Skrive en søknad og sånt etterhvert istedet. Føler at det er viktigere akkurat nå :D
Ja det er det :D litt rot kan man leve med ;) det kom vist ikke med i sted men god bedring :)

Ja det er det :D litt rot kan man leve med ;) det kom vist ikke med i sted men god bedring :)

Takk :)

Lurer fælt på hvor den adapteren til harddisken har gjemt seg :o

Den gjømmer seg der du trudde det var en lur plass å sette for da viste du jo hvor den er :p hihi

Ja ikke sant :)
Men det er jo mannen her som liksom skal ha styr på alt av kabler da, så jeg får skylde på ham... hahaha :D

Ja ikke sant :)
Men det er jo mannen her som liksom skal ha styr på alt av kabler da, så jeg får skylde på ham... hahaha :D
Hahaha sånn skal det være gjør å det finner jeg det ikke sambo sin feil hahaha

Hahaha sånn skal det være gjør å det finner jeg det ikke sambo sin feil hahaha

Det vaaar hans "feil"...hehe
Men fordi jeg har bedt han om å rydde i det, lå den i en pose med kun adaptere. Så den var egentlig ikke så vanskelig å finne :)

Trenger tips til hvordan en åpen søknad bør starte... :( :)

Hm...får bare prøve å skrive noe, og få noen til å se gjennom den senere :)

Back
Topp