Skravletråd :)

Det var jeg. Ble sliten, men det gikk greit :D

Gikk for det meste gjennom hva vi skulle lære på kurset, også hadde vi presentasjon av hverandre for å bli litt kjent osv ;)
Måtte stå foran alle å presentere en annen da...med mikrofon:o skummelt...hehe
Wæææææ! Det er skummelt ja. Sikkert deilig å legge seg igår da :)

Hadde ikke forundret meg om det fantes slike syke mennesker da :p
Utrolig hva enkelte samler på... haha :D
Vi henger de opp på veggen til pynt! "Denne er pappa sin" "Denne fikk jeg i posten".
"Denne kom naboen med på døra"
:eek::eek::eek:

God morgen ;)
Våknet et par ganger, men sovnet heldigvis fort igjen og sov helt til 8 i dag :D

Du da?
Hvordan går det med lille snuppa?
Feberen er borte nå, så vi får se utover dagen. Hun sov til nesten halv ni i dag. Var nesten så jeg lurte på om hulerboermannen hadde tatt henne med til barnehagen likevel. Jeg våknet 8 jeg også nemlig...

Feberen er borte nå, så vi får se utover dagen. Hun sov til nesten halv ni i dag. Var nesten så jeg lurte på om hulerboermannen hadde tatt henne med til barnehagen likevel. Jeg våknet 8 jeg også nemlig...

Kanskje hun fikk sovet det av seg :)

Får satse på at det holder seg slik da ;)

Har dere noen planer i dag da?

Jeg skal opp i ny - kåken å vaske kjøkken og bad. Mamma kommer i halv 1-tida å henter meg. Hun skal bare se, hun vet ikke at hun må vaske også:p

Ja, også pleier tempen å være lavere på morgningen. I dag kommer takstmannen som er rekvidert fra eierskifterforsikringen. Hjelper å mase. Håper vi får de svarene vi leter etter her og at ikke ting drøyer så mye mer slik at vi snart kan starte oppussingen. Ellers forsvinner mye av dagen til to sovinger, spise, forbrede middag, rydde etter aktiviteter mellom... Tar oss nok en tur på lekeplassen som er rett ved siden av huset.

Jeg skal opp i ny - kåken å vaske kjøkken og bad. Mamma kommer i halv 1-tida å henter meg. Hun skal bare se, hun vet ikke at hun må vaske også:p

Så gøy :) faktisk nesten litt gøy å vaske når det er ny-kåk da ;) kjekt med vaskehjelp da, selv om hun ikke vet det enda :p hehe

Hvordan tok snuppa det i går da? Syntes hun det var spennende?

Så gøy :) faktisk nesten litt gøy å vaske når det er ny-kåk da ;) kjekt med vaskehjelp da, selv om hun ikke vet det enda :p hehe

Hvordan tok snuppa det i går da? Syntes hun det var spennende?
Spørs om hun har tid, men har vel ikke samvittighet til å la meg være igjen der alene :D mødre er å blir mødre!
Det ble jo fort kjedelig da :p men hun var veldig fornøyd med det nye rommet sitt :)
I tillegg hadde de satt igjen ganske ny vaskemaskin og tørketrommel. Noe vi tenkte å kjøpe oss likevel, men ser ut til at vi slipper :p kan ikke klage! Var vel ca 15 000 kr i verdi tenker jeg.

Spørs om hun har tid, men har vel ikke samvittighet til å la meg være igjen der alene :D mødre er å blir mødre!
Det ble jo fort kjedelig da :p men hun var veldig fornøyd med det nye rommet sitt :)
I tillegg hadde de satt igjen ganske ny vaskemaskin og tørketrommel. Noe vi tenkte å kjøpe oss likevel, men ser ut til at vi slipper :p kan ikke klage! Var vel ca 15 000 kr i verdi tenker jeg.

Det er sant! Skulle ønske jeg fortsatt hadde min... mamma var min aller beste venn :D

Blir vel kanskje kjedelig når det er så tomt...? Hjelper vel når hun begynner å få inn tingene sine der og? ;)

Vaskemaskin og tørketrommel er veldig kjekt da :)
Så snillt av dem å la det stå igjen :D

God morgen hva er deres planer for idag? :)

Jobb også kos heime ❤️

Det er sant! Skulle ønske jeg fortsatt hadde min... mamma var min aller beste venn :D

Blir vel kanskje kjedelig når det er så tomt...? Hjelper vel når hun begynner å få inn tingene sine der og? ;)

Vaskemaskin og tørketrommel er veldig kjekt da :)
Så snillt av dem å la det stå igjen :D
Snilt og snilt.... De flytta til Dubai så gadd nok ikke drasse det med seg. Vanskelig å få solgt på finn også når man har ett utenlandsk navn, dessverre.... :(

Har du mistet mammaen din? :( så trist...

Jeg og mamma har aldri vært spesielt nær, men det er blitt bedre etter Ronja ble født.

Snuppa har fryktelig lyst på en lilla vegg og tror hun skal få male den :D men rommet er såpass fint at vi kommer ikke til å bruke tid på det. Men tror hun skal få det fint der likevel :)

Back
Topp