Felles skravle 2015

Nåja, ikke bare pga stelleveske, også fordi du stakk av på terminforum, mens jeg ble stuck på fs, vet du

Ja. Det var hovedgrunnen. Men motivasjonen fikk jeg da du sendte meg PM og fortalte at det var ny stelleveske, men hva skulle vi gjøre nå? Da hadde jeg skravlet meg ned til laaaaaaaaaaangt ned på listen i januar fordi vi ikke var på samme forum og jeg lå hjemme med hyperemesis og orket ingenting. :p

Så Sara+stelleveske = Felles skraveltråd.

Det hadde nok blitt en felles skravletråd uten stellevesken og, men da kanskje jeg måtte bli helt frisk først før jeg hadde orket å spekulere i hvordan vi skulle skravle sammen? Dessuten skravlet vi jo på PM i januar, så det var stellevesken som gjorde behov for å få innlegg som teller ut av skravlingen vår. :p

Fordi da kan man vinne premier, og sponsorene blir interessert i å fortsette å gi premier for videre skravling. BV er jo avhengig av mye aktivitet for å kunne ha gode sponsoravtaler/reklame på siden osv. :)

Aha! Takk for svar! Er det en spesiell tråd hvor regler står?

Gør det noe om hun ser på den nå?

Nja, tja...

HUN går neppe lei av julemagien før jul.

Men jeg blir en anelse overeksponert... Hun han se "hestebarbie", "perlebarbie" og "febarbie" om hun absolutt måse rosa-glam...

Da blir jeg ikke å finne på topp 30 på noen mnd tror jeg...

Nei, men det går bra, for da har du vunnet masse de 9 månedene du har måttet ta det med ro fordi du bærer på tvillinger. :p

Nei, men det går bra, for da har du vunnet masse de 9 månedene du har måttet ta det med ro fordi du bærer på tvillinger. :p

Hehe, man sykemeldes jo rutinemessig fra sånn uti 5. mnd eller noe sånn, så de siste mnd blir det vel mye bv da ja

Nja, tja...

HUN går neppe lei av julemagien før jul.

Men jeg blir en anelse overeksponert... Hun han se "hestebarbie", "perlebarbie" og "febarbie" om hun absolutt måse rosa-glam...

Jul hører til i desember. Det må være lov å ha en regel på det. Selv om hun ikke mister julemagien, så er det jo noe med jul og desember.

Hehe, man sykemeldes jo rutinemessig fra sånn uti 5. mnd eller noe sånn, så de siste mnd blir det vel mye bv da ja

Ja, var det jeg tenkte på. Blir fort mye BV med pergo-tvillinger. Jeg kan få Letrozol-tvillinger og, men sjansen er mindre da. ;)

Jul hører til i desember. Det må være lov å ha en regel på det. Selv om hun ikke mister julemagien, så er det jo noe med jul og desember.

Ja, jeg har jo tenkt det, så det er mulig den "forsvinner".

Og etter jul legger viikke julefilmene bare i en annen skuff, men sammen med adventskalenderene, så kommer de frem i rett tid :)

Ja, var det jeg tenkte på. Blir fort mye BV med pergo-tvillinger. Jeg kan få Letrozol-tvillinger og, men sjansen er mindre da. ;)

Det blir litt heftig med FIRE unger, så jeg tenker en pergo-bonus egentlig er nok.

Ja, jeg har jo tenkt det, så det er mulig den "forsvinner".

Og etter jul legger viikke julefilmene bare i en annen skuff, men sammen med adventskalenderene, så kommer de frem i rett tid :)

Ja, det er lurt. Vi har en del jule-CD'er, de ligger sammen med julepynten på loftet. Tenker nok at jeg vil gjøre det samme om jeg får barn som har jule DVD'er etter hvert ja.

Det blir litt heftig med FIRE unger, så jeg tenker en pergo-bonus egentlig er nok.

Ja. Det er egentlig nok. Jeg har ingen barn fra før av, men synes fortsatt én om gangen er nok. :p

Nei, jeg har ikke spist middag enda. Nå er det mat her. :) Håper du får hjelp til å komme helt i mål Sara. Om det fortsatt oppdateres hver 4. time så er neste oppdatering omtrent kl. 19. Men på forrige oppdatering (etter kl. 15:05) så skrev Anonym hva du mangler totalt sett, så du kan jo se på det og. Skal vi se. Fant det nå 24 197 innlegg, og du har 24 160. Du mangler 37 innlegg bare.

Ja, det er lurt. Vi har en del jule-CD'er, de ligger sammen med julepynten på loftet. Tenker nok at jeg vil gjøre det samme om jeg får barn som har jule DVD'er etter hvert ja.

Jeg vet ikke hvor julecd'ene våre er, sikkert sammen med resten, vi hører ikke på dem, vi HAR ikke cd spiller i stua, utenom dvd-spilleren, jeg setter på julekanal på radioen når det blir desember. Men egentlig digger jeg juleplater da, så jeg tror jeg pleier ha en i bilen... Vi hadde ALLTID det i bilen når vi kjørte på juleferie. Det blir KNALL julestemning i bilen når man er på vei på juleferie og bilen fylles av "driving home for christmas"

Nei, jeg har ikke spist middag enda. Nå er det mat her. :) Håper du får hjelp til å komme helt i mål Sara. Om det fortsatt oppdateres hver 4. time så er neste oppdatering omtrent kl. 19. Men på forrige oppdatering (etter kl. 15:05) så skrev Anonym hva du mangler totalt sett, så du kan jo se på det og. Skal vi se. Fant det nå 24 197 innlegg, og du har 24 160. Du mangler 37 innlegg bare.

37 går fint

Her er middagen over for lenge siden, det blir kveldsmat for ungene om en times tid, og så skal jeg ha dem i seng, og så kommer mannen hjem... en eller annen gang etter det.

Back
Topp