Så da må jeg kommentere det som kommenteres kan.
Det fiker du lett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så da må jeg kommentere det som kommenteres kan.
Mye å kommentereSå da må jeg kommentere det som kommenteres kan.
Gør det noe om hun ser på den nå?Skulle egentlig bare være en desember-film ja.
Nåja, ikke bare pga stelleveske, også fordi du stakk av på terminforum, mens jeg ble stuck på fs, vet du
Hahaha... Det er alternativ to ja.
Fordi da kan man vinne premier, og sponsorene blir interessert i å fortsette å gi premier for videre skravling. BV er jo avhengig av mye aktivitet for å kunne ha gode sponsoravtaler/reklame på siden osv.![]()
Gør det noe om hun ser på den nå?
Da blir jeg ikke å finne på topp 30 på noen mnd tror jeg...
Aha! Takk for svar! Er det en spesiell tråd hvor regler står?
Aha! Takk for svar! Er det en spesiell tråd hvor regler står?
Nei, men det går bra, for da har du vunnet masse de 9 månedene du har måttet ta det med ro fordi du bærer på tvillinger.![]()
Nja, tja...
HUN går neppe lei av julemagien før jul.
Men jeg blir en anelse overeksponert... Hun han se "hestebarbie", "perlebarbie" og "febarbie" om hun absolutt måse rosa-glam...
Hehe, man sykemeldes jo rutinemessig fra sånn uti 5. mnd eller noe sånn, så de siste mnd blir det vel mye bv da ja
Jul hører til i desember. Det må være lov å ha en regel på det. Selv om hun ikke mister julemagien, så er det jo noe med jul og desember.
Ja, var det jeg tenkte på. Blir fort mye BV med pergo-tvillinger. Jeg kan få Letrozol-tvillinger og, men sjansen er mindre da.![]()
Ja, jeg har jo tenkt det, så det er mulig den "forsvinner".
Og etter jul legger viikke julefilmene bare i en annen skuff, men sammen med adventskalenderene, så kommer de frem i rett tid![]()
Det blir litt heftig med FIRE unger, så jeg tenker en pergo-bonus egentlig er nok.
Ja, det er lurt. Vi har en del jule-CD'er, de ligger sammen med julepynten på loftet. Tenker nok at jeg vil gjøre det samme om jeg får barn som har jule DVD'er etter hvert ja.
Nei, jeg har ikke spist middag enda. Nå er det mat her.Håper du får hjelp til å komme helt i mål Sara. Om det fortsatt oppdateres hver 4. time så er neste oppdatering omtrent kl. 19. Men på forrige oppdatering (etter kl. 15:05) så skrev Anonym hva du mangler totalt sett, så du kan jo se på det og. Skal vi se. Fant det nå 24 197 innlegg, og du har 24 160. Du mangler 37 innlegg bare.