Felles skravle 2015

Men over på noe helt annet.
Ser til stadig på TLC reklame på denne serien "here come Honny Boo Boo"
Jeg blir så sint på disse foreldrene..

Vi er tjukke (foreldre og barn), og stolte av det.
Se al den usunne maten vi stapper i oss, og denne serien handler om minste jenta i huset.
Hvor gammel kan hun være?

7-9 år.
Om noen få år når hun kommer i tenårene, hvordan vil andre reagere på hennes eksponering, hvordan vil hun takle det?

Ja, hun syns det er gøy nå, men hva med å tenke litt lenger enn akkurat nå?
Syns virkelig synd på henne
Hun er 8 år , begynte vel d hun var 6.
Så foreldrene skulle skilles, så da kan det vel hende det blir slutt på serien

Syns hele greia bare er trist ved tanke på barna og deres fremtid :(

Åh jøss skal de skilles. Trist da. Jeg tror ikke de tenker så langt som at dette kan påvirke barna deres i en negativ retning i det hele tatt. Virker ikke sånn iallefall..

Det er jo mulig de tenker over det også, men ikke synes det er så ille. Vi er jo forskjellige , jeg hadde aldri gjort det mot mitt barn men andre synes det er helt greit.

Veldig lurt å presisere dette i innlegget ja! Men det har vel ikke vært ufint på lenge nå? Alle har oppført seg og fulgt reglene :)

Det var da det var topp 20 at det ble krøll, oktober 2013. Etter det har det jo bare vært sånn "skaff så og så mange innlegg" og da konkurrerer man bare mot seg selv. Nå er første gang på ett år at man konkurrerer mot andre (gitt at mer enn 30 personer får 1200 innlegg, det har vel ikke skjedd siden jeg ble medlem, men så har det ikke vært mål om det heller da).

I oktober 2013 da det var topp 20 så hadde 30. plassen 1020 innlegg. Og reelt sett er det langt fra 20. plassen til 22. plassen, så om man bare henger med jevnt og trutt så skal det nok gå greit å holde seg innenfor topp 30.

20. plassen har 1000 innlegg mer enn 23. plassen;
upload_2014-9-30_17-5-45.png

Det er mange! Jeg må se hva jeg har overskudd til. Oktober er jo "min måned" :)

Da det var topp 20 var det som sagt 22 som var med i konkurransen. Jeg tviler sterkt på at det blir 40 stykker nå.

Ja, iløpet av oktober blir det føding, så da veit jeg ikke hvor mye skravlings det blir :)

Du får ta 1200, det fikser du lett, så skal jeg mase på deg om du blir dyttet nedover mot 31. plassen. ;) :p

Som jeg skrev i det opprinnelige innlegget, jeg har kun sett reklamen, og den gjør at jeg blir sint på foreldrene.
Jeg vil ikke se hele episoder...

Det virker helt ekstremt. Jeg har også kun sett reklamer, men det virker jo ikke bra. Men hun var jo først med i sånn misseprogram, var hun ikke?

Som jeg skrev i det opprinnelige innlegget, jeg har kun sett reklamen, og den gjør at jeg blir sint på foreldrene.
Jeg vil ikke se hele episoder...
Vi har sett en episode eller to, de er så sprø at det selger. Ungene er jo like gærne som foreldrene. De var på visning med hele gjengen og da løp to- tre av dem rundt og bare gjorde ugang, raida kjøleskapet og hoppa i sengene.. Det blir for mye.

Det var da det var topp 20 at det ble krøll, oktober 2013. Etter det har det jo bare vært sånn "skaff så og så mange innlegg" og da konkurrerer man bare mot seg selv. Nå er første gang på ett år at man konkurrerer mot andre (gitt at mer enn 30 personer får 1200 innlegg, det har vel ikke skjedd siden jeg ble medlem, men så har det ikke vært mål om det heller da).

I oktober 2013 da det var topp 20 så hadde 30. plassen 1020 innlegg. Og reelt sett er det langt fra 20. plassen til 22. plassen, så om man bare henger med jevnt og trutt så skal det nok gå greit å holde seg innenfor topp 30.

20. plassen har 1000 innlegg mer enn 23. plassen;
Vis vedlegget 80610
Stemmer, jeg husker det vel såvidt. Jeg glemmer så fort :P

Back
Topp