Alle gode ting er tre?

Nope. Nada. Null og niks.

Muligens en vaaag rosa nyanse. Men slett ikke mens enda

Ekko....

I morgen vurderer jeg test og telefon. Test bare for å kunne si at jeg har gjort det.

(dog, det irrasjonelle hodet mitt vurderer el test et par timer etter lunsj. Den kan ikke fortelle meg noe, jeg vet det...)

Usj. Test i morgen om tr fortsatt uteblir. Og telefon. EL-testene lar du ligge.

Usj. Test i morgen om tr fortsatt uteblir. Og telefon. EL-testene lar du ligge.
Jaaaaaavel ja. Om du sier det.

Jeg fikk bare lyst. For det andre i den lomma i sekken får jeg ikke bruk for, ettersom jeg ikke får mens

Jaaaaaavel ja. Om du sier det.

Jeg fikk bare lyst. For det andre i den lomma i sekken får jeg ikke bruk for, ettersom jeg ikke får mens

Vente til i morgen!

Sier testetøsa, som tester både morgen og kveld...

Ja, jeg er en hykler, men det vet vi jo godt. Lykkeliten er superfornuftig, Testetøsa derimot.

Jeg blir jo ikke sur på deg om du tester, det er jo normalen for meg. :p

Jeg tenker mest på at det har vært spotting, litt lyserosa i dag og negativ test 15 dpo. Jeg tror det kan være negativ nå og. Vil vente til 18 dpo. Og dessuten er det g-testing du egentlig bruker EL-testen til da. Og det skal mannen være med på hos deg vet du.

Jeg veeeeeeeeeeet.

Jeg bare vil ikke...

Det er den greia med mannen som gjør at ikke jeg er som deg, forresten

Det er den greia med mannen som gjør at ikke jeg er som deg, forresten

Lurt. Det er vanligvis lurt å la være å være som meg, bortsett fra at jeg fikk Crinone og habituell abort utredning siden jeg var meg. :p

Vi får se utover kvelden da.

Lurt. Det er vanligvis lurt å la være å være som meg, bortsett fra at jeg fikk Crinone og habituell abort utredning siden jeg var meg. :p

Vi får se utover kvelden da.

Still nothing

Lei, lei, lei!!!!

Trolig

Bare for å kunne ringe

Men jeg har jo telefonskrekk, og testeskrekk, så hvem vet?
Joda. Men må man, så må man:) Så lenge du ikke har noen forventninger om positiv test, så bør det jo gå greit å teste. Som du skriver skal du jo teste bare for å kunne si til legen at du har gjort det. Jeg gjorde det samme før jeg ringte gyn på CD 50 nå sist, og ble ikke noe lei meg når testen var hvit.

Og når det gjelder telefonskrekken, er det ikke sånn hos dere at du kan sende SMS for å bestille time? Om ikke får du evt tenke godt igjennom/skrive ned det du skal si før du ringer. Det går nok helt fint.

Det beste er jo om TR bestemmer seg for å dukke opp før i morgen tidlig. Så du får startet på ny PP. Krysser selvsagt fingrene for det!

Jeg må nok ringe gyn, kan ikke sende sms. Det kan vi ikke til legen heller (kunne det med forrige) men tror ikke legen er rett sted. Heller gyn, eller?

Jeg må nok ringe gyn, kan ikke sende sms. Det kan vi ikke til legen heller (kunne det med forrige) men tror ikke legen er rett sted. Heller gyn, eller?

Ja. Ringe gyn. Spørre hva du skal gjøre. Fortelle hva som foregår. Kanskje han vil ha deg inn til UL.

Først sjekke blod i morgen tidlig og så test. Aller først temp. Natta vennen ♡

Temp

Nå må den bare komme

Blodspor, brunt, men tydelig tegn.

Test.
Droppet basert på de to første

Telefon
I morgen, om mot formodning ikke det blir cd2

Da satser vi på at tanta omsider møter opp i dag. Ellers blir det telefon til gynekologen i morgen. Ha en fin dag Sara:)

Høres ut som kroppen kanskje endelig tar grep. Det var på tide. Klem i dag og

Back
Topp